Gå til innhold

han vil ha lyset av.

Fremhevede innlegg

Gjest smilejenta
Skrevet

Kjæresten har en tedens til å slå av lyset når vi har sex. Ikke helt av, mn han kan slå av lyset og skru på en nattlampe. Gjerne før klærene er av. Fortalte om en "jente på skolen" som hadde dette problemet med sin kjæreste og spurte om "råd". Da svarte han bare det føles kanskje lettere. Dene jenta på skolen var selvfølgelig oppdiktet, men hva mente han med at det kanskje føltes lettere?

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han hvorfor han gjør det?

Skrevet

Kanskje han har litt komplekser? Er ikke bare jenter som kan være usikre på kroppen sin.

• Liker 1
Skrevet

Han har sikkert lyst til å skjule no...en ekstra kroppsdel feks. :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tenner ikke på kroppen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også ofte kun nattbordslamper på når vi har sex på soverommet, synes det er koseligere enn flombelysning og man ser jo like mye av kroppen. Er dette forresten før dere skal legge dere? Kan jo være han tenker at han ikke gidder å gå å ta av lyset etterpå hvis lysbryteren er langt vekke :fnise:

Det beste er jo uansett å snakke med han om det ;)

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det er koseligere å ha lav belysning enn vanlig :P Jeg er jente da. Det går fint å ha det i dagslys også, men noen ganger kan mørket være kos og!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sex best med dempet belysning. Ikke fordi jeg skjemmes over kroppen min, selv om jeg skal innrømme at jeg føler meg mer selvsikker i dempet belysning, men først og frest fordi jeg føler at de andre sansene mine forsterkes når jeg ikke ser så mye.

Hilsen ung jente

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han tenner ikke på kroppen din.

Teit svar.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 19 år, som alltid skrur av lyset.

Det er fordi jeg synes det blir mye mer intenst, og mer følelser instinkt og lukt.

Kjæresten min er en 8 i utseende og selv er jeg kanskje 7. hun er altså digg, med en fin og sunn kropp, og jeg elsker å se henne naken, men det tenner meg like vel med lyset av. jeg får mer "frie" tøyler, og det er ikke like skummelt å bli avvist, om jeg prøver meg på noe hun ikke liker.

Det er altså ingenting gale med deg, det er bare at noen synes det er mye mer sexy og spennende med lyset av.

når jeg har lyset på, blir det litt sånn "vi tar en kvikk en" og jeg vil bare få en orgasme.

skjønner? :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forettekker helst å ha lav belysning enn full spotlight liksom. Vi pleier også bare å ha nattlampen på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 19 år, som alltid skrur av lyset.

Det er fordi jeg synes det blir mye mer intenst, og mer følelser instinkt og lukt.

Kjæresten min er en 8 i utseende og selv er jeg kanskje 7. hun er altså digg, med en fin og sunn kropp, og jeg elsker å se henne naken, men det tenner meg like vel med lyset av. jeg får mer "frie" tøyler, og det er ikke like skummelt å bli avvist, om jeg prøver meg på noe hun ikke liker.

Det er altså ingenting gale med deg, det er bare at noen synes det er mye mer sexy og spennende med lyset av.

når jeg har lyset på, blir det litt sånn "vi tar en kvikk en" og jeg vil bare få en orgasme.

skjønner? :)

Hva er en 8 for noe? Har du laget deg et slags rangeringssystem for folks utseende, eller noe?? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig i at det er mye mer sexy når man har det litt mørkt. Med mindre det er på dagtid da, selvsagt ;) Å ha sex i fullt lys om kvelden i senga virker litt unaturlig for meg.

• Liker 2
Gjest smilejenta
Skrevet

Vi er jo svært unge (jeg 18, han 22) Vi har jo vært i dusjen sammen, er ikke slik at han slår av lyset der :P Og mener ikke at det skal være full belysning heller. Men noen ganger passer det kanskje ikke med å slå av lyset akkurat der og da, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere/forklare meg. Jeg prøvde å hinte til det, ved å si at det er "en jente på skolen" som har dette problemet og kom til meg for råd. Og jeg spurte da etter råd hos han, svaret hans var "det er kanskje lettere/behagligere/enklere". Skjønner ikke helt hva han mener med akkurat det.. noen som gjør? :s

Skrevet

Kan du ikke bare la ham skru av lyset? Det virker som om et eller annet gjør at han er mer komfortabel når lyset er av, kan du ikke bare respektere det?

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Kranglet med min x samboer om dette hun skrudde av, jeg skrudde på.

Investerte i en 3 trinns nattlampe, så kunne vi ha det på mellomste.

Ble litt :krangle: noen ganger, men vi lo bare av det.

Skrevet

Jeg nekter å ha sex på soverommet om taklampa er på. :fnise:

Jeg har litt aversjoner mot taklys, samt at det er en spotskinne som rett og slett gir fra seg lys som jeg synes er lite flatterende. Foretrekker heller å ha på en eller begge leselampene vi har over hver vår hodepute. Koseligere lys og ikke halogenspot rett i trynet :)

Skrevet

Bare spør han? Ikke lag en stor deal ut av det, eller anklag han (ala "du liker ikke å se på kroppen min"), men si at du lurer på hvorfor (og at du helst vil ha det på?). Lover deg at hvis du klarer å snakke om sånne ting, vil dere få det mye bedre i forholdet - nå og senere.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Dere driver med synd jeg har full forståelse at han vil synde i mørket og ikke i lyset.

Gjest Survival
Skrevet

Vi er jo svært unge (jeg 18, han 22) Vi har jo vært i dusjen sammen, er ikke slik at han slår av lyset der :P Og mener ikke at det skal være full belysning heller. Men noen ganger passer det kanskje ikke med å slå av lyset akkurat der og da, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere/forklare meg. Jeg prøvde å hinte til det, ved å si at det er "en jente på skolen" som har dette problemet og kom til meg for råd. Og jeg spurte da etter råd hos han, svaret hans var "det er kanskje lettere/behagligere/enklere". Skjønner ikke helt hva han mener med akkurat det.. noen som gjør? :s

Da mener han jo det som du har skrevet her? At det er mer behagelig med lyset av. Det kan jeg godt skjønne. Hvorfor må du vite hvorfor han vil ha lyset av? Det har jo ingenting å si. Og hvis du er helt desperat etter å vite det, kan du bare snakke med han selv om det uten å finne opp historier om jenter på skolen med samme problem. Han er jo ikke dum så han skjønner sikkert at du sikter til han uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...