Gå til innhold

Sent / tidlig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Hvilkne alder tenker dere det er sent, og tidlig å miste jomfrudommen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig vil jeg si er før man fyller 16, sent vil jeg si er etter 25?

Jeg aner egentlig ikke ... :fnise:

Hvorfor spør du egentlig?

• Liker 2
Skrevet

Tidlig før 16 og sent etter 20.

Skrevet

Spennende diskusjon. Jeg leste i en bok om sex og kropp på biblioteket (sikkert 15 år siden, doh) om at gj.snittalder for jenter var 16 og for gutter var den 18. Dette tallet er sikkert kilde til flere ULIKE målinger, hvem man har spurt, hvor realistiske svarene er og sååå videre :) Kanskje tallene har redusert seg litt med årene også?

Jeg vil si at 14 er tidlig, 15-18 er normalt, 19 er litt sent kanskje?

Alt det som er tidligere enn gj.snittalderen er jo tidlig rent matematisk :) Tenk på det da :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Før 16 er alt for tidlig syns jeg.

Når man er i 20-årene så er det kanskje lii sent?

Vanskelig å svare på.

Skrevet

For jenter:

Tidlig, før man er konfirmert.

Sent, etter 18 årsdagen.

For gutter:

Tidlig, før videregående.

Sent, etter 20 årsdagen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Om du fortsatt er jomfru når du er ferdig med universitet/høyskole er det definitivt sent :gjeiper:

Skrevet

Perfekte alderen er mellom 16-19, de som mister den senere enn det virker ofte som om de mangler seksuell selvtilitt eller er veldig konservative i senga.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg tenker at det er totalt unødvendig å svare på et sånt spørsmål. Alle har sin individuelle grense for når tid en er klar for å ta det steget. Enten man er klar når man er 14 eller når man er 30, er ett fett. Derfor mener jeg at ingenting er tidlig eller sent, så lenge det er innen for rimelighetens grenser.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...