Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tide med en ny telefon, min gamle Sony Ericsson har levd i tre år og begynner å bli utdatert.

Har jeg noe å hente på å kjøpe en iPhone, framfor et hvilket som helst annet merke? Hva, i såfall? Jeg tenker da selvfølgelig opp mot det faktum at min laptop er en Mac. Hvilke fordeler har jeg eventuelt av å ha et Mac-produkt også som telefon?

Jeg er komplett analfabet hva angår fancy og nye mobiltelefoner, men et av forsettene mine i 2012 er å bli en skikkelig Fru Digital... :fnise:

Blir en jobbtelefon, så kan nok spytte i opp mot 3000, tenker jeg.

Kjempetakknemlig for innspill!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Har egentlig mest lyst på samsung galaxy s2, men lurer på om jeg går glipp av noen vesentlige fordeler ved å ikke velge phone som macbook pro-eier.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Iphonen min og ville ikke byttet den bort mot noen annen telefon. Det er litt sånn med Apple produkter, enten elsker du dem eller så hater du dem.

Rent personlig synes jeg det virker merkelig å ikke kjøpe en Iphone når man først har valgt Apple fremfor noe annet på laptop fronten, men smaken er som baken!

AnonymBruker
Skrevet

Rent personlig synes jeg det virker merkelig å ikke kjøpe en Iphone når man først har valgt Apple fremfor noe annet på laptop fronten, men smaken er som baken!

Tenkte jo først på Iphone, men ble usikker nå samsung galaxy s2 f.eks. er en mye bedre mobil til en rimeligere pris. Har det så mye å si at ikke begge er apple produkter? Har f.eks. to ipoder også, men driver ikke å sammenkører de så mye med mac'en at det gjør noe.

Skrevet

Jeg har hatt MAC så lenge jeg kan huske på PC-fronten, men har allikevel konsekvent valgt andre telefoner. Nå har jeg en SE Xperia Arc, og er veldig begeistret for den. Den ble valgt framfor iPhone blant annet på bakgrunn av et betraktelig bedre kamera (basert på testresultater).

Skrevet

Venn av meg hadde iphone4 som ble mistet. Hun kjøpte Samsung galaxy s2 for å "prøve noe annet" denne gangen.

Det angrer hun veldig på og vil gjerne tilbake til iPhone

Skrevet (endret)

hvis ikke du multitasker masse forskjellige ting på macen som må videre å leke med på mobilen har du ingen ggrunn til å måtte velge en iphone.

iphone er en god tlf, den er også fin å se til. Flere som har hatt iphone men så prøver noe annet, går gjerne tillbake til iphone, men da kun fordi å ha en enkel tlf hvor man ikke kan gjøre noe feil, og alt det der er tryggere. Dette spes jenter.

Nå som det er spennende tider innenfor android slik som sg2 har, så ville jeg klart valgt den foran en iphone. uten tvil.

sg2 er en super tlf og ser bra ut, og om ikke lenge får den en oppdatering til noe vi kaller android 4. og da blir den enda så mange ganger bedre enn en iphone.

hvis du skal inn i dennne tek verden nå, så gå for en android. gjerne sg2. så kan du evt senere prøve en iphone. Det kommer jo n iphone sent i år.

Grunnen til at jeg vil du skal velge android først, er at du må jo lære deg et nytt system ( noe som går bra ) og da er det slik at det er best å lære seg det som har mest muligheter før du prøver iphone som stort sett bare er ikoner på en skjerm. android har et helt annet utseende med masse muligheter. dette uten at det blir for innviklet. man lager selv starskjermnesine med det man vil ha av fine brukervenlige widgets snarveier og annet snacks.

her er litt sammenligning av dem.

selv har jeg pc og ikke mac. jeg har android på mobilen. og jeg har en ipad. og denne blandingen gir meg stort sett det beste fra tre planeter :)

Endret av *Sinnataggen*
Skrevet

Samsung galaxy s2 er en bedre telefon enn iphone til en rimeligere pris.

Har selv iphone (dog 3s), er kjempefornøyd med den og kommer til å ha den til den dør. Men skulle jeg kjøpt telefon idag hadde jeg valgt samsungen.

iphone har vel i grunn en enklere meny og brukervennlighet, men er vel som med det meste annet en vane og smakssak.

Skrevet

Jeg valgte iPhone pga. jeg allerede hadde mac og angrer ikke. De "snakker" helt utmerket sammen og etter at iCloud kom så ble jo f.eks synking av kalendre enda enklere.

Men har aldri hatt androidmobil så jeg kan jo i grunnen ikke sammenlikne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...