AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har kanskje hatt en periode med tørr hodebunn to ganger i livet, og nå har jeg fått det igjen. Det klør masse, men det som forvirrer meg er at de tørre "kornene"/"flakene" er mest bittesmå, mens noen er litt større. Jeg vet at hvis de er litt større er det flass, og mindre er det tørr hodebunn. Jeg tror egentlig det er tørr hodebunn, men slik jeg har forstått det trenger disse to helt ulik behandling/shampoo. Har dere noen tips til hvilken shampoo jeg kan kjøpe, eller evt andre tips? Takk!
LindaLashes Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Prøv hårkur fra Define. vask håret med shampoo ikke bruk balsam. det funka sinnsykt bra for meg.
SmallTalk Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Prøv hårkur fra Define. vask håret med shampoo ikke bruk balsam. det funka sinnsykt bra for meg. Og hva skal dette være godt for? Hårkur skal ikke brukes i hodebunnen, og ei heller balsam. TS: Jeg synes det høres ut som om du har tørr hodebunn. Har du flass skal du kunne klore av flak av hodebunnen, og hodebunnen blir gjerne litt sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå