Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er straks 18, og får fremdeles kviseutbrudd. Stort sett får jeg ikke særlig flere enn fire-fem i mnd, men de siste mnd har jeg fått minst to kviseutbrudd med kanskje 20(!!!!) kviser samtidig. Spesielt på kinnene, men også litt i pannen. Jeg har ALDRI hatt slike utbrudd tidligere, ikke på denne måten. Har aldri vært veldig kviseplaget, kanskje kun en halvtårsperiode da jeg var 15. Nå er jeg 18 og synes ikke dette hører helt med til alderen.. Har ikke begynt på noen nye hormonpreparater eller vært stresset eller lignende. Har brukt mindre sminke enn vanlig også. Hva skal jeg gjøre!?

Har fullt av hudormer også. Fet hud, men også litt tørr.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og det dukker fortsatt opp en kvise eller to innimellom. Men det der hørtes ille ut :/ Det er ikke akne da? Dra til legen som kan henvise deg til hudlege, så finner du nok ut av det og får hjelp :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Når kviseutbruddene kommer, får jeg det også bak på skulderbladene. Noen nupper på brystet også. Høyst sjenerende da jeg er ganske "fin" på sånt, og heller ikke vil gjemme meg i telt når sommeren melder sin ankomst...

Skrevet

Unormalt er det i hvert fall ikke. Mange sliter med hudproblemer i store deler av livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unormalt er det i hvert fall ikke. Mange sliter med hudproblemer i store deler av livet.

Saken er bare den at det blir ille i en alder av 17-18, og ikke 13-14. TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og det dukker fortsatt opp en kvise eller to innimellom. Men det der hørtes ille ut :/ Det er ikke akne da? Dra til legen som kan henvise deg til hudlege, så finner du nok ut av det og får hjelp :)

Hudlege hørtes ikke så dumt ut! Tenker jeg bestiller en time til fastlegen. TS

Skrevet

Drikker du mye Brus? Juice? Sjokolade? Chips?

Jeg hadde stadige svære kviseanfall, nå som jeg drikker mer vann og nesten aldri spiser chips/sjokolade/drikker cola er kvisene nesten borte..

AnonymBruker
Skrevet

Du får nok ikke henvisning til hudlege fra fastlegen fordi du i så ung alder har femten kviser.

• Liker 1
Skrevet

fikk slikt når jeg var 19. men jeg er 21 nå og nå er det borte vekk. jeg tror d har mye med stress å gjøre, vertfall for min del. p-piller og også mye å si for min hud å si. noen bare får det av ulike årsaker. det kan være mange ulike grunner.

begynn å ta a vitamin tabeletter, omgea 3-6 og 9 og spirulina. jeg vet ikke om det er derfor jeg er kvitt problemet nå, men det begynte å roe seg godt ned etter jeg begynte med dette noen mnd. nå har jeg ikke noen ting omtrent.

Skrevet

jepp, normalt. Jeg har ennå om jeg slutter på Diane.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...