AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Får rett og slett nupper og små kviser av vanlige bodylotions fra apotek o.l., spesielt på bryst og armer. Tror mineraloljer og slikt som er tilsatt i disse kremene tetter igjen og gjør mer skade enn godt. Noen som kan anbefale en skikkelig bodylotion som faktisk gjør godt for huden og ikke tetter igjen eller inneholder mineraloljer og lignende? For ansiktet er det jo merker som Decleor og MD som gjelder, hvilke er "the shit" når det gjelder kroppspleie?
Gjest alille Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Dead Sea Spa Minerals, Jason eller Green People, alle fåes på Vita eller på nett, evt. i helsekost. Decleor har bodylotion også, men jeg synes det blir i dyreste laget.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg bestilte en bodylotin og håndkrem i samme tube fra Jason. Synes ikke den var bra i det hele tatt. Følte kremen bare tørket ut hendene min mer og den luktet akkurat som bestemors parfyme. Yuuuk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå