AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 1. Jeg har en skinnveske som er blitt litt stygg i fargen fordi den er veldig godt brukt, den er ikke skitten, men er blitt litt bleket på noen områder, har brukt den veldig mye om sommeren. 2.Jeg har en ny skinnveske som jeg gjerne vil impregnere før jeg bruker den (mer, jeg har jo hatt den på en øørliten luftetur!) Noen som kan linke til produkter jeg kan bruke på begge disse? Dette er dyre vesker og jeg vil helst freshe opp den gamle (lys blå) og passe på den nye (mørk blå).
*Vilje* Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 1. Jeg har en skinnveske som er blitt litt stygg i fargen fordi den er veldig godt brukt, den er ikke skitten, men er blitt litt bleket på noen områder, har brukt den veldig mye om sommeren. 2.Jeg har en ny skinnveske som jeg gjerne vil impregnere før jeg bruker den (mer, jeg har jo hatt den på en øørliten luftetur!) Noen som kan linke til produkter jeg kan bruke på begge disse? Dette er dyre vesker og jeg vil helst freshe opp den gamle (lys blå) og passe på den nye (mørk blå). Søk på "lovin my bags". De lager produkter spesielt for vesker. Det eneste problemet er at om du bestiller derfra er shippingen rimelig dyr ($30). Har sett at noen av produktene finnes på ebay også og da kan du fort spare endel. Om du bare trenger beskyttelse anbefaler mange på diverse veskeforum på nett Collonil waterstop spray (Mulberry anbefaler denne) som er lettere å få tak i. Har ikke prøvd den selv men har tenkt å bestille den til veskene mine.
Lilleloet Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 1. Jeg har en skinnveske som er blitt litt stygg i fargen fordi den er veldig godt brukt, den er ikke skitten, men er blitt litt bleket på noen områder, har brukt den veldig mye om sommeren. 2.Jeg har en ny skinnveske som jeg gjerne vil impregnere før jeg bruker den (mer, jeg har jo hatt den på en øørliten luftetur!) Noen som kan linke til produkter jeg kan bruke på begge disse? Dette er dyre vesker og jeg vil helst freshe opp den gamle (lys blå) og passe på den nye (mørk blå). På den nye skinnvesken ville jeg brukt vanlig skoimpregnering, det er ikke noe problem. Impregner den en gang, la det tørke, så en gang til å la det tørke. Deretter kan du gjenta etter behov. Den gamle bør få seg en god skinnpolish
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Takk for svar! Jeg har egentlig aldri impregnert sko (har heldigvist mest tøysko, hoho), så jeg oppdaget plutselig at jeg ikke fortjener å ha så fine vesker hvis jeg ikke tar vare på dem.
Lilleloet Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Hehe.. Når man først har tatt seg råd til dyre fine skinnvesker bør man absolutt passe på dem, litt impregnering og skinnpolish koster ikke all verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå