teatimee Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg studerer media, og har mulighet til å ha praksis en periode i vår. Frister mest å prøve meg innen magasin, og var nesten innom i det magasinet jeg ville (men de hadde bestemt seg for å ikke ta inn praktikanter i vår). Siden jeg har noen få favorittmagasin, og trenger å utvide kjennskapen til hvile magasin vi har, ber jeg dere komme med forslag til meg. Kanskje dukker det opp et jeg aldri har sett, men faller pladask for? Leter også innenfor design og grafisk design om det ikke går bra med magasin-planen min... Det jeg leter etter: 1) Forslag til magasin. 2) Forslag til grafiske design-byråer. Værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen som har noe som helst peiling på magasiner/grafisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 Kan nevne en haug med magasiner, men det er kanskje greit å vite bittelitt om interessene dine, så det går an å nevne noen du faktisk kan være interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2012 Har prøvd å søke innen "jenteblader"; Stella, Woman og Mag (har ikke fått svar fra siste, skal ringe igjen i morgen). Kunne vært litt av hvert innenfor magasinsjanger, siden det mest er layout og foto jeg interesserer meg for. Men helst 'jenteblader' og lignende, med forskjellige artikler og reportasjer. (F.eks interriør, bil og _Kun innhold om sminke og mote er ikke så veldig fristende). Titter f.eks på "massiv" nå, og liker det jeg ser. Håper det hjalp en smule, så du kan hjelpe meg? (Ikke allers, hjemmet, se og hør, her og nå, costume ++ f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 4. januar 2012 #5 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg ville prøvd Costume også, selv om du sier det er uaktuelt.. Har studert grafisk design, og layouten deres er noe av det beste jeg har sett. Helt på siden av det du har skrevet, kanskje det kunne vært gøy å jobbe med =Oslo f.eks? Av jenteblader ser det ut som du har dekket det meste, Streetstyle finnes jo, nytt magasin om blogg og mote. Topp, for jentene som er enda yngre. Det Nye har du forresten ikke prøvd, ser jeg. Selv ville jeg kanskje prøvd i damekategorien også, ikke akkurat hjemmet og allers, men kanskje KK, Alt for damerne, eller Tara? Stilrene magasiner. Det finnes jo også allsidige manneblader, som Mann og FHM, som også ser ganske bra ut. Hva med mat? Interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 5. januar 2012 Takk for svar:) Skal titte innom Costume og Streetstyle først og fremst, men også tenke på det andre du har nevnt innen magasiner! Hva med grafiske byråer? Har akkuratt sendt mail til et i Ålesund som jeg liker (Studerer i Volda, og det blir mest sansynlig enten i det området, eller i Oslo). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 5. januar 2012 #7 Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke så kjent i Oslo/Volda-områdene, men jeg ville googlet grafisk design og stedsnavn, gått inn på sidene og sett litt på portofoliene, da får du jo litt inntrykk av hva de driver med og om det er noe du kunne tenke deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, har prøvd meg litt frem i det nå, funnet litt, men ikke mye. Så; flere tips, folk der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, har prøvd meg litt frem i det nå, funnet litt, men ikke mye. Så; flere tips, folk der ute? Hva med det nye interiørbladet Studio? www.studiomag.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå