AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva er dette for noe??? Jeg er barnløs, men nå etter 2 uker med drømmer om natten er jeg nesten mor :gjeiper: Hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 3. januar 2012 #2 Del Skrevet 3. januar 2012 "Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Drømmen kan alternativt bety at du kan bli misfornøyd med en mann. Hvis du i virkeligheten er gravid betyr denne drømmen at alt vil gå bra. Hvis du er en mann, er drømmer om dette en advarsel mot kortvarige forhold." http://www.droemmetydning.com/drommesymboler/2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 Såkalt "drømmetydning" er bare tull. Det som derimot kan være årsaken er at du mer eller mindre ubevisst tenker mye på dette med barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 10. mars 2012 #4 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg drømte stadig vekk at jeg var både gravid og fikk barn før jeg faktisk fikk barn. Spesielt ille var det da jeg var "verpesyk" og da vi faktisk planla å få barn, men har vel drømt om det innimellom så lenge jeg har vært i fruktbar alder. Kanskje underbevisstheten din prøver å fortelle deg noe Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt en eneste gravid- eller babydrøm etter jeg ble mamma for ett år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. mai 2012 #5 Del Skrevet 10. mai 2012 Har drømt mange ganger at jeg har vært gravid, og hittil har jeg enda ikke vært det. Siste drømmen var mer mareritt - da jeg fødte en gremlingrotte-liknende sak.... Fysj! Foråsidetsånn: husket å ta pillen min den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. mai 2012 #6 Del Skrevet 10. mai 2012 Trykket "post" litt tidlig, skulle også få med at det å drømme om barn er helt normalt Enten så tuller hjernen din litt med deg om dagen, eller så går du gjennom en ubevisst tankeprosess som viser seg i drømmene dine. Om du er i fruktbarhetsalder er det helt normalt å drømme sånt, selv om du kanskje ikke er klar for barn. Er du 20-30ish gjør kroppen din seg klar for barn, det er naturlig og instinktivt og noe du ikke har kontroll over. Om du, ubevisst, sender disse tankene ned i ubevisstheten din vil de komme til syne i drømmene. Ikke noe å engste seg over - men gjør du det kan du jo bare ta en test og sjekke om du tror du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg drømmer det ganske ofte, noe jeg synes er rart siden jeg absolutt ikke vil ha barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. mai 2012 #8 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg drømmer det ganske ofte, noe jeg synes er rart siden jeg absolutt ikke vil ha barn.. Tja, kanskje underbevisstheten din forteller deg dine egentlige drømmer? Kroppen din er naturlig innstilt på å reprodusere seg - mens sjelen/personligheten/hodet/tankene dine ikke vil ha det. Det kan bli en fin liten kniving, og derfor ikke rart at du drømmer det ofte Sier ikke at det ER sånn, men det er hvert fall ikke unaturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 13. mai 2012 #9 Del Skrevet 13. mai 2012 Det har hendt at jeg har drømt det, og da har jeg vært livredd i hele drømmen og våkna opp i panikk! Jeg vil IKKE ha barn! Men det kunne blitt en artig tabloidsak om hvordan min kvinnelige samboer skulle klart å få meg gravid, da! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 13. mai 2012 #10 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg drømmer det ganske ofte, noe jeg synes er rart siden jeg absolutt ikke vil ha barn.. Det kan også være at drømmene dine gjengir noe av det presset rundt deg i samfunnet om at kvinner skal ha barn. At det presset, og at du ikke ønsker barn, blir en slags konflikt som ligger i deg et eller annet sted og som du enten bevisst eller ubevisst tenker på, og det dukker opp i drømmene dine. Det kan være MANGE andre forklaringer enn at du er gravid, trådstarter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #11 Del Skrevet 12. mai 2013 Drar opp denne tråden igjen i stedet for å starte ny. Drømte i natt at jeg var blitt gravid med kjæresten, og var så fortvilet over dette! Vi har nettopp blitt sammen og jeg er midt i utdanningen, husker jeg gråt veldig pga dette, jeg ville ikke ha barn nå i det hele tatt! I tillegg var drømmen så detaljert at jeg hadde morgenkvalme. Synes det er så skummelt å drømme slik, vet at det sikkert ikke betyr noe, men våknet jo med panikken om å være gravid! Og nå tør jeg ikke teste meg engang Anonym poster: 749ea12ac34a768a0e8776b30a0d9210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå