Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt hår (ned til korsryggen ca) og det er ikke oppklipt, men i like lengder. Jeg har prøvd å få volum med rundbørste og føning, men det går ned etter noen minutter. Tupering og hårspray funker ikke, blir bare rotete og ekkelt. Dust it pudder er ikke heller det aller beste, føler håret blir mer bustete enn stort. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å få stort hår! Jeg har krøller, men retter håret som oftest. Krøllene er hovedsaklig nederst og da er håret stort, men ved hodebunnen er det flatt som et jorde. Så jeg blir seende ut som en sau. Har sett på youtube filmer og alt, men får ingenting til. *klageklageklage* :fnise:

Håret mitt er antageligvis for tungt, men jeg vil gjerne beholde noe av lengden og stilen. TIPS?!? :takke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, et så langt hår vil falle sammen med mindre du løfter det ved hjelp av bumpit eller lignende fremmedlegemer i håret.

AnonymBruker
Skrevet

Invester i en kreppetang, og krepp det underste håret oppå hodet :)

AnonymBruker
Skrevet

Volumtang all the way.

Hvor får man kjøpt det? Visste ikke det fantes :o

Gjest Cosette
Skrevet

Hvor får man kjøpt det? Visste ikke det fantes :o

Der du kjøper rettetenger, hårfønere og slikt. Expert etc. Finnes sikkert på nett også. Jeg har Björn Axen Volumaster, den fungerer fint den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...