Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For tre mnd siden hadde jeg en spontanabort. Gikk ikke til lege, da kroppen "ordnet opp" av seg selv. Etter en stund ble jeg innlagt på sykehus pga hodepine. Under sykehusoppholdet som varte i 4 dager hadde jeg brunaktig utflod/blødning. Da jeg ventet på neste menstruasjon, så kom den ikke, 9 dager over tiden. Jeg dro til legen, tok test og den var negativ. Ble sendt til gynekolog og han sa at jeg ikke varr gravid, men at alt så normalt og fint ut og at jeg kom til å få eggløsning rundt 26 desember. Jeg og mannen hadde da sex noen dager før, under og etter eggløsning. Testet også positivt på eggløsningstest to dager. I dag, litt over en uke etter eggløsning, så begynte jeg å blø. Kjempekraftige menssmerter i både mage og rygg/korsrygg, og en god mengde med friskt blod. Det er ennå 9 dager igjen til forventet mens, og ifølge gynekologen har jeg en veldig regelmessig og fin syklus. Har noen en aning om hva dette er for noe? Håper såklart på en liten lillebror eller lillesøster til vår datter på 2, men jeg klarer ikke å la vere å tenke på at jeg kanskje har spontanabortert igjen. Det er jo lite sannsynlig at mensen kommer såpass mange dager før ventet? Og festeblødning er vel ikke så "dramatisk"? Noen som har opplevd noe av det samme? Setter STOR pris på svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...