AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Den er veldig stram rundt kroppen, den klemmer skikkelig. Har også veldig problemer med å få den av og på, og føler den skal bli revet i stykker om jeg tar for hardt i. Men den sitter godt rundt brystene, og de holder seg på plass. Om det har noe å si så er det strl xs og jeg bruker 70a til vanlig. Er den for liten eller er dette vanlig?
Gjest henriett3 Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Kan du ikke prøve S og se om det funker?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Jo, men smarte meg kjøpte like så godt tre stk uten å prøve dem. Så lurer på om det er normalt at den er såpass trang, hvis ikke så går jeg og bytter.
challenger Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Den skal jo være trang, den skal jo tross alt holde puppene på plass så de ikke beveger seg:) Jeg strever også med å få av og på min sports-bh, men den gjør jo jobben sin! 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Høres ut som den er hakket for trang, ville ha tatt på meg en singlett og fått hjelp til å prøve ett par i butikken. Der vet de hvordan den skal sitte. Les og noen tester på det, stor forskjell
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Er det lov å bytte sports-BHer på H&M eller beregnes de som undertøy?
challenger Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Er det lov å bytte sports-BHer på H&M eller beregnes de som undertøy? BH'er er det vel lov til å bytte uansett? Tror det kun gjelder truser..
Gjest henriett3 Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Er det lov å bytte sports-BHer på H&M eller beregnes de som undertøy? Det er jo undertøy, men når du allerede har kjøpt flere, kan du ta sjansen å prøve? Dessuten anbefaler jeg ikke sportsBH fra H&M. Mye bedre å kjøpe på sportsbutikk.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker 75A i BH,og kjøper Pierre Roberts sportbh i størrelse S. De er trange,og er vanskelige å dra av meg når jeg er svett, men det er jo slik det må være for at produktet skal gjøre nytten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå