Gå til innhold

Er det mulig å ta lappen på en måned?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er 17 år og blir 18 i mars. Jeg hadde egentlig tenkt til å få lappen til bursdagen min, men så har det seg sånn at jeg har mer enn nok med skole for tiden, at jeg tenker på å utsette dette til begynnelsen av sommeren. Til den tid skal jeg kjøre med foreldrene mine så ofte som overhodet mulig. Vil det være mulig for meg å ta teoriprøven, glattkjøring, langkjøring, (er det mer..?) og oppkjøringen f.eks. i løpet av juli, hvis jeg leser på teorien intensivt gjennom juni måned? Eller er dette noe som tar utrolig lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måned blir for kort tid. Det er ofte måneder med kø for å få oppkjøring. Mørkekjøring og langkjøring er heller ikke noe man får med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på om kjørelæreren har tid, og om du har råd til å ta alt på en gang.

Da må du regne med å ha kjøring flere ganger i uka. Det er jo en del ventetid på å få glattkjøring og oppkjøring enkelte plasser, så da må alt klaffe! Men teorien kan du jo ta nå på forhånd, trenger ikke være 18 for å ta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utrolig heldig med mine timer, så jeg ble ferdig på 4 uker :) Så det kommer nok ann på om det er mye venting eller ikke på den skolen du skal kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kommer nok helt an på hvor du bor. Jeg betalte for en pakke slik at jeg ble ferdig på en måned, men da måtte jeg dra et stykke. Kan ikke si jeg anbefaler å ta lappen på en måned heller, jeg følte meg ikke akkurat klar, og det ble stress med å rekke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...