Gå til innhold

Antall kilo på bagasje til USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sas har kun 23 kg til/fra USA, vet dere om andre som har mer enn disse stakkarslige 23 kg? Altfor lite når man drar til USA.

for noen år siden var grensen rundt 50 kg, men husker ikke hvilket selskap og om det gjelder idag?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror SAS er en av de bedre der altså.. Når jeg flyr med KLM til USA er det vel 20kg tror jeg, så 23kg er ganske bra! Det er jo bare å bestille to kolli og ta med en ekstra koffert - enten begge veier eller bare på hjemturen.. Gjort det selv flere ganger, null problem!

Skrevet

Tror SAS er en av de bedre der altså.. Når jeg flyr med KLM til USA er det vel 20kg tror jeg, så 23kg er ganske bra! Det er jo bare å bestille to kolli og ta med en ekstra koffert - enten begge veier eller bare på hjemturen.. Gjort det selv flere ganger, null problem!

OK takk, vet du hva d koster? for å slippe å lete seg helt vill på nettsidene... :)

Skrevet

Oooh, jeg lurer på om det var ca. 300,- per vei! Varierer litt på dollarkursen, for betalte det rett til SAS på Newark.. Det var iallefall bare å møte opp og si at du har en ekstra koffert, det trengs ikke bestilles på forhånd :)

• Liker 1
Skrevet

Har flydd Continental noen ganger (2010 og 2011), der koster det 50 dollar for en ekstra 23-kilos koffert.

Men i 2008 kunne man ta med 2X23 kg uten tillegg med de samme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...