Gå til innhold

Flyreiser innenlands

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hvor kort tid innen flyets avgang ved flyturer innenlands har du sjekket inn ved gaten, og fortsatt rukket flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en times tid før flyet går!

AnonymBruker
Skrevet

20 minutt, men det var på en knøttliten flyplass og...ren flaks ;) (da hadde jeg også bagasje. Det spiller ingen rolle om man vet man kommer gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten innen de er ferdig med å boarde, visst de ikke får TID til å sende bagasjen).

Ellers er det vel i utgangspunktet innsjekk SENEST 30 minutt (innenlands, fortsatt) før avgang, men 45 min. på Gardermoen.

Skrevet

Reiser du med fly innenlands, kan du sjekke inn på mobil/internett og fikse bagasjen selv når du ankommer flyplassen.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

20 minutt, men det var på en knøttliten flyplass og...ren flaks ;) (da hadde jeg også bagasje. Det spiller ingen rolle om man vet man kommer gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten innen de er ferdig med å boarde, visst de ikke får TID til å sende bagasjen).

Ellers er det vel i utgangspunktet innsjekk SENEST 30 minutt (innenlands, fortsatt) før avgang, men 45 min. på Gardermoen.

Sant det. Jeg bare tenkte å høre hvilke erfaringer folk har rundt dette.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Reiser du med fly innenlands, kan du sjekke inn på mobil/internett og fikse bagasjen selv når du ankommer flyplassen.

Det har du rett i. Jeg har sjekka inn via nettet før. Kanskje litt smart å gjøre det mht setevalg og å spare tid.

Skrevet

Har jeg sjekket inn på nettet på forhånd, og bare reiser med håndbagasje, så kan jeg på "min" flyplass komme 25 min før avgang. De starter gjerne ombordstigning 15-20 minutter før avgang, og jeg har testet ut: 5 min før avgang er for seint for oppmøte.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...