Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring med noroff nettstudier? Jeg ser veldig mye negativt på nettet, og leter liksom etter den positive kommentaren siden jeg har/hadde planer om å ta et års studie der. Jeg er utdannet interørarkitekt, og vil studere for å bygge på med multimediadesign.

Noen erfaringer? Evt noen som kan anbefale andre skoler med nettdesign i grafisk design e.l i enten innland eller utland?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe erfaring med nettstudier, men har vært på Noroff i Oslo. Vurderte å begynne der, men jeg ble ikke noe imponert. tror ikke noroff er så "høyt aktet", i hvert fall ikke den fysiske skolen. Men som sagt, vet ikke noe om nettstudiene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring med noroff nettstudier? Jeg ser veldig mye negativt på nettet, og leter liksom etter den positive kommentaren siden jeg har/hadde planer om å ta et års studie der. Jeg er utdannet interørarkitekt, og vil studere for å bygge på med multimediadesign.

Er du utdannet interiørkonsulent eller interiørarkitekt. Det er jo en vesensforskjell da. http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/interiorarkitekt

Jeg mener at det er bortkasta penger. Dette er en privatskole og det du duger til etterpå er å jobbe i en butikk. Da hadde jeg heller søkt opptakt på arkitekthøyskolen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, erfaring med skolen i seg selv er det de fleste, eller alle egentlig,har snakket negativt om.

Nettstudiet finner jeg ingen som har prøvd seg på.

Er det mulig at en skole er så dårlig over så mange år, og ingenting forandrer seg?

Har lest innlegg fra 2007 av folk som er veldig misfornøyd...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten interiørarkitekt, med veldig god utdannelse innen den retningen.

Jeg skal studere videre for å ha flere ben å stå på i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...