Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke så veldig godt til Cecilie Skog, men har forstått det slik at hun er polfarer og ellers løper opp på verdens høyeste fjell. Alså hun og andre tilsvarende henne/ og menn som har gjort karriere av dette.

Min tanke er; hvordan finansierer man et slikt liv? Jeg skulle gjerne sagt opp jobben min jeg om jeg fikk være med i et team som reiser rundt på verdens fjell og poler! Wow, yes, please :) Det er flott karriere det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har en rekke sponsorer som finansierer turene. Samt at hun holder foredrag og skriver bøker.

Tror ikke det er så lett lenger for hvermansen å få tak i sponsorer til private ekspedisjoner da det begynner å bli veldig mange som går Norge på langs, krysser Grønland/Svalbard og går til diverse poler hvert år. I beste fall blir man kanskje sponset med litt utstyr, ikke penger. Nei, man må nok bare spare og spare og betale for drømmeturen selv gitt....... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok mange sponsorer ja, ser hun skal 1 år til karibien nå, muligens seile i 1 år. Stiller meg også spørsmål om hvordan en slik livsstil finansieres. De fleste skriver en bok og to, foreleser osv. Jeg aner ikke hva hun og andre med henne er utdannet til, men tviler sterk på at de sitter med kontorjobben sin å sparer til neste tur!

Hvordan hun skal ha råd til å seile i karibien et år, nja, tar jeg permisjon fra jobben for å seile et år, så har jeg fremdeles boliglånet mitt, og mat trenger jeg også det året. Flott seilbåt med mannskap skal jeg også leie.

Ser hun har egen Bergans kolleksjon, kanskje det også gir inntekter, ved å sette sitt navn på produkter, nok til å fylle bankkontoen litt.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok mange sponsorer ja, ser hun skal 1 år til karibien nå, muligens seile i 1 år. Stiller meg også spørsmål om hvordan en slik livsstil finansieres. De fleste skriver en bok og to, foreleser osv. Jeg aner ikke hva hun og andre med henne er utdannet til, men tviler sterk på at de sitter med kontorjobben sin å sparer til neste tur!

Hvordan hun skal ha råd til å seile i karibien et år, nja, tar jeg permisjon fra jobben for å seile et år, så har jeg fremdeles boliglånet mitt, og mat trenger jeg også det året. Flott seilbåt med mannskap skal jeg også leie.

Ser hun har egen Bergans kolleksjon, kanskje det også gir inntekter, ved å sette sitt navn på produkter, nok til å fylle bankkontoen litt.

Cecilie Skog er sykepleier

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...