Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en bachelor i juss, og er i en jobb jeg trives ok i.

I det siste har jeg slitt med depresjonen jeg har (har fått dignosen dystemi og depresjon), og har i det siste slitt veldig med å komme meg på jobben. Det er ikke det at jeg mistrives eller ikke liker jobben min, men jeg sliter med å komme meg opp, og jeg merker at jeg ikke lenger har den "driven" som jeg hadde i starten når jeg begynte.

De siste dagene har jeg begynt å leke litt med tanken på om jeg skal se etter en ny jobb innenfor noe helt annet. Nå i dag jobber jeg med juridiske problemstillinger i et stort forsikringsselskap, og tjener så vidt i overkant av 400.000. Kan også nevne at jeg er 24 år.

Det jeg trenger hjelp til er om noen har noen gode forslag til jobber jeg kunne søkt/tittet etter? Må være stillinger der jeg tjener omtrent det samme, siden jeg har lån osv så jeg ikke kan gå så mye ned i lønn uten at jeg vil slite økonomisk. Jeg vil også jobbe med noe annet enn skadeforsikring..

Er det noen kreative ideer der ute? Jeg trenger litt hjelp - siden jeg føler at jeg står litt fast.. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...