AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Er det i det hele tatt mulig å få solgt unna noen av klærne mine på nett? Snakker selvsagt om ubrukte ting eller ting som er brukt pent bare et par ganger. Jeg er en shopper som har kjøpt mye fint oppigjennom årene, men som stort sett bare blir hengende ubrukt bakerst i skapet. Er medlem på både side2vintage og bazar (tidligere wardrobe), og så har vi jo alltids finn.no, men syns det er så mange annonser der at det forsvinner lett i mylderet. Hender det at dere kjøper klær o.l. fra ukjente på nett eller gjelder det bare helt spesielle ting dere har lett etter lenge? Det jeg tenker å prøve å selge er mest ubrukte klær fra kjedebutikkene (tenkte maks 50-100 per plagg), men har også noen mer ettertraktede plagg liggende som hekleskjortsen fra h&m og en topshopkjole jeg ser mange er ute etter. Hva med vesker og smykker f.eks? Noe vits å prøve?
challenger Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Har forsøkt å få solgt en del klær på finn.no. Det er veldig varierende med respons. Som du sier selv "forsvinner" annonsene veldig raskt, ikke mangle gidder å bla og bla for å finne ting. Så det er den første dagen og dagen etter det er mest respons. Men jeg opplever faktisk at det er lettere å få solgt litt dyrere plagg, enn billige. Altså de plaggene jeg har blitt kvitt er de jeg har lagt ut til høyest pris. De jeg har priset til 50kr blir aldri etterspurt:p De plaggene jeg har solgt har vært ubrukte, eller blitt brukt max 2 ganger. Lettest å bli kvitt kjoler i mitt tilfelle. Kjøper også noen plagg fra annonser selv. Helst fra side2vintage.no da jeg synes den er mer oversiktlig enn finn.
challenger Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Må bare legge til at jeg møter en del useriøse kjøpere. De sier de vil ha plagget, og at de har overført penger, men pengene kommer ikke inn. Og da hører jeg plutselig ikke mer fra de. Sender aldri pakker FØR jeg har fått pengene, men det virker det som mange faktisk tror man er dum nok til å gjøre:p 1
HerbGirl Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Har kjøpt klær på finn mange ganger! Kan finne mye fint der.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Takk for svar! Vet ikke helt om det er vits å legge ut så mye mer vanlige klær fra kjedebutikkene, kan jo ikke prise de så høyt når jeg betalte maks 200 selv. Men har en del spesielle kjoler og andre plagg liggende, så er jo verdt et forsøk
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Dette er en ok side til å selge klær: http://www.facebook.com/#!/groups/106527096124947/ Jeg har selv solgt klær der. Selger dem billig, kjøper betaler frakt sånn at jeg uansett går i pluss, og sender aldri varen før pengene er på konto. Har hatt positive erfaringer med dette.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 http://www.facebook.com/#!/groups/bruktmarked/ Eller start en side selv for det området der du bor.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Dette er en ok side til å selge klær: http://www.facebook.com/#!/groups/106527096124947/ Jeg har selv solgt klær der. Selger dem billig, kjøper betaler frakt sånn at jeg uansett går i pluss, og sender aldri varen før pengene er på konto. Har hatt positive erfaringer med dette. Meldte meg inn, men så ut som det var mest strikkeplagg og diverse annet som ble solgt der inne Men takk for link!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå