Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle kjøpe mobiltelefon i en butikk, og fikk tilbud om trygghetsforsikring. For "kun" kroner 500 var jeg forsikret om jeg blant annet mistet telefonen i gulvet. Da skulle jeg få ny mobil etter å ha betalt "kun" kroner 400 i egenandel. På en telefon som kostet litt over tusenlappen :sjenert:

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men finnes det virkelig folk som takker ja til slike dealer? Selgeren oppførte seg som om jeg tok en helt uhørt risiko ved å takke nei. Selv om forsikringen + egenandelen altså ville kostet meg nesten like mye som mobilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mobilen har bindingstid kan det kanskje være aktuelt? For dersom man mister den eller ødelegger den må man jo betale abonnement ut bindingstiden uten å ha noe å ringe med :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om mobilen har bindingstid kan det kanskje være aktuelt? For dersom man mister den eller ødelegger den må man jo betale abonnement ut bindingstiden uten å ha noe å ringe med :)

Den hadde ikke bindingstid.

Gjest Consensio
Skrevet

Greia er at de tjener noe voldsomt på det.

De selger jo noe som ikke har innkjøpspris så de får full fortjeneste (dette innrømmer de selv)

Vi har aldri kjøpt slike idiotiske forsikringer fra butikken, uansett om vi har kjøpt spill til xbox eller nytt kjøleskap.

Vi har god innboforsikring også da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...