Gjest Honey81 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei, Jeg fikk i dag jobbtilbud fra en norsk mann som har sitt firma i England. Jeg skal annen hver uke reise til London og jobbe i noen dager. Hva slags papirer er det nødvendlig for meg å ordne? Trenger jeg arb. tillatelse? Mvh Honey
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 det lureste er vel å spørre fyren som ga deg jobbtilbudet; han har vel vært gjennom den samme papirmølla selv og kjenner til hva som skal gjøres? Hva slags firma er det forresten?
Gjest Honey81 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 det lureste er vel å spørre fyren som ga deg jobbtilbudet; han har vel vært gjennom den samme papirmølla selv og kjenner til hva som skal gjøres? Hva slags firma er det forresten? Han er bosatt i England så det blir litt anderledes. Har snakket med Skatt Øst og de sier at siden jeg skal jobbe i et engelsk firma skal jeg betale skatt i England. Så skal jeg ta med både inntenkt og den skatten jeg har betalt i England med i ligningen i Norge, så får vi se om skatten jeg har betalt er riktig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå