miamarlena Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 jeg skal på jobbintervju i neste uke og er døds nervøs. Jobben er en trainee stilling. Noen som har erfaring med slike intervjue? Hvilke spørsmål kan jeg vente å få?
miamarlena Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2012 jeg skal på jobbintervju i neste uke og er døds nervøs. Jobben er en trainee stilling. Noen som har erfaring med slike intervjue? Hvilke spørsmål kan jeg vente å få? dytter denne også jeg, selv om jeg nettop laget en lignende Men hadde vert interssant å få innspill fra andre trainee-kanndidater
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Gå gjennom hva du kan fra før, og bruk det for alt det er verdt. Tenk nøye over hvilken erfaring du har fra før som er viktig for jobben du har søkt. Vis at du er stolt av det du har gjort tidligere (uten å skryte, så klart, men på en jordnær måte). Å være nervøs er helt normalt og viser bare at du vil ha jobben. Lytt til intervjuerne og vis at du reflekterer over det de sier, og er villig til å gjøre det som kreves. Vis stor interesse for stillingen. Oppsøk gjerne informasjon, slik at du vet hva du går til. Hvis ikke virker du ikke interessert. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Siden det er en trainee stilling så må du se på deg selv som en investering. Du går 2 år som trainee, gjør en bra jobb den tiden. Og så gir du selskapet valuta for pengene som ingen andre kan de neste 2-4 årene, gi gjerne inntrykk av at du vil enda lengre og. At du er flink til å skape kontaktnettverk osv
miamarlena Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2012 Takker så mye for svar! Syns det er en vanskelig balanse mellom det å ikke skryte og å fremstille seg selv poitivt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Takker så mye for svar! Syns det er en vanskelig balanse mellom det å ikke skryte og å fremstille seg selv poitivt. Ikke vaer redd saa for aa skryte! Bor i utlandet og laerte fort at her maa man skryte for aa bli lagt merke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå