AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg lager en del dekorasjoner med blomster selv.Ikke noen billig hobby. Jeg bruker mye av skåler,potter,kurver jeg har selv. Dekorasjonsting blir kjøpt i hobby,blomsterbutikker,ogande butikker som selger slike ting. Må av og til kjøpe inn skåler osv. Er det noen som vet hvem som selger slike ting? Tenker da på andre enn Panduro,eks utlandet. Så på ebay,men kom bare til juledekorasjoner,da med lys og ferdige ting. Noen som vet om Oasis er billigere i sverige?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg lager en del dekorasjoner med blomster selv.Ikke noen billig hobby. Jeg bruker mye av skåler,potter,kurver jeg har selv. Dekorasjonsting blir kjøpt i hobby,blomsterbutikker,ogande butikker som selger slike ting. Må av og til kjøpe inn skåler osv. Er det noen som vet hvem som selger slike ting? Tenker da på andre enn Panduro,eks utlandet. Så på ebay,men kom bare til juledekorasjoner,da med lys og ferdige ting. Noen som vet om Oasis er billigere i sverige? Dytter denne. Har vært på en side,og fant mye fint,men man måtte være regitrert butikk for å kjøpe. Ingen som vet hvor man får kjøpt andre plasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå