Gå til innhold

dama ba meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama ba meg kjøpe glidemiddel i dag, og jeg vil ikke skuffe henne, men hvor får jeg kjøpt glidemiddel utenom på kondomeriet? Glaner folk på oss når noen kjøper det?

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Dama ba meg kjøpe glidemiddel i dag, og jeg vil ikke skuffe henne, men hvor får jeg kjøpt glidemiddel utenom på kondomeriet? Glaner folk på oss når noen kjøper det?

Apoteket. Reseptfritt

Gjest snoopy_93
Skrevet

Apotek.

Folk glaner like mye når du kjøper glidemiddel som når du kjøper pølser på narvesen.

Skrevet (endret)

Tror stedet med minst glaning, må være Kondomeriet. Alle er alt for opptatt med å være flaue, og prøve å virke som om de bare vimset inn helt tilfeldig, til å legge merke til hva andre gjør og kjøper.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"å herregud se på han fjotten der som skal kjøpe glidemiddel. han skal sikkert ha sex, fy flate for en taper"

• Liker 2
Skrevet

Kjøp glidemiddel med god samvittighet, du. Så vidt meg bekjent så har du kondomeriet og apoteket.. kanskje matbutikker også faktisk, ikke riktig sikker. Plus en lang rekke steder via internet, of course :-)

AnonymBruker
Skrevet

hvis ikke er du er 14 år, så er det bare så ekstremt irriterende når folk er flaue for å kjøpe slike ting..

Gjest Bustenskjold
Skrevet

"å herregud se på han fjotten der som skal kjøpe glidemiddel. han skal sikkert ha sex, fy flate for en taper"

Nemlig! På tur ut fra kondomeriet skal man strutte av selvtillit :lur:

Skrevet

De andre kundene som er på Kondomeriet, er ikke der for å se på hva andre kjøper, men de er på utkikk etter å kjøpe noe selv. Så de vil ikke bry seg om hva du gjør der. Er du ekstremt flau, kan du be betjeningen om å pakke den inn og kjøpe et kort ved siden av.

Skrevet (endret)

Nemlig! På tur ut fra kondomeriet skal man strutte av selvtillit

Nemlig! :jepp: Og når man er vel hjemme hos dama igjen, skal man strutte med helt andre ting! :opplyser: Endret av Margareth
Skrevet

Store rema1000 butikker pleier å ha!

Gjest Bustenskjold
Skrevet

hvis ikke er du er 14 år, så er det bare så ekstremt irriterende når folk er flaue for å kjøpe slike ting..

Hvordan kan du irritere deg over sånt?

Jeg mener, hvilke problemer påfører det deg i hverdagen?

:popcorn:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...