mia pia Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Er det noen der ute som har kjørt opp hos nidaros trafikkskole, i Trondheim? Vanskelig å vite hvilken kjøreskole som er best, men vurderer denne. Noen som har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 4. januar 2012 #2 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg kjørte opp hos Nidaros i 2009, og jeg var kjempefornøyd. Veldig rolig og pedagogisk lærer, fikk de timene jeg trengte men heller ikke for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg var der:) Fikk først en kjørelærer jeg virkelig ikke var fornøyd med, men bytta, og da ble det helt topp! Hun jeg hadde først hadde en tendens til å sette meg ut hvis jeg gjorde små feil; "du føler deg ikke så lur nå, gjør du det? Du føler deg litt dum nå, gjør du ikke?" Vel, ja, gjorde jo det da! Men etter lærerbytte var jeg veldig fornøyd! Endret 4. januar 2012 av kissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå