Gå til innhold

redd.. Kjønnsvorter??

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har fått influensa. begynner å bli litt bedre nå, men har hatt noen dager med skikkelig feber og vondt i kroppen.

Har kjent litt sårhet nedentil, startet vel i går.. Tittet med speil, og ser hvite "nupper". (Kanskje fire stk) Litt her og der. En rett ved skjedeåpningen, er vel den som gjør at det føles sårt.

Det jeg er redd for er om dette kan være kjønnsvorter!!!

Eller kan det bare være en følge av influensaen?

Hjelp..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo bare være talg, selv om det høres litt "groouse" ut prøv å klyp litt på dem.

Skrevet

hvite nupper høres ikke ut som kjønnsvorter slik jeg ser det, har hatt kjønnsvorter, og det var vorter, ikke hvite nupper.

likner det f.eks små kviser? eller talg?

Har du fast kjærste?

vorter er mer som utvekster av hud, ikke betennelse som kommer ut slik som kviser f.eks.

Kviser eller betennelser i huden eller hårsekkene "der nede" kan man jo få, og det kan gjøre vondt nok det!! barberer du nedentil så er det enda større sjans for at slikt kan forekomme.

Lykke til uansett. :wink:

Skrevet

Får bare håpe for din skyld at det ikke er herpes...men da hadde du vel hatt det verre....

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar! Har en fast partner. (han også.. Me, that is :blunke: )

Formen er faktisk så dårlig at jeg ikke orker å se ordentlig på dem.. Blir så svimmel! Men skal se litt nærmere snart:)

Siden jeg har hatt høy feber noen dager blir det kanskje lettere betennelser og slikt der nede...? Føler meg litt hoven også.

Kommer nok tilbake og spør igjen..:)

Takktakk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...