LovelyMonroe Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei Ble inspirert av en annen Apps tråd her, og kom til å tenke på dette med forskjellige apps som man kan bruke til div under trening. Hvilke har dere erfaringen med? Eller evnt bare har hørt om?... vil gjerne se hva som finnes der ute, men jeg er nok ikke intr i å bet noe, så hadde jo vært flott om jeg fant en gratis app som var ok til trening
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Get running er flott til de som ønsker å starte med løping, også bruker jeg RYP som er flott for det programmet (14 kr for den), også JEFIT liker jeg godt til styrke.
hemmelinemmeli Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Elsker Endomondo! Bruker den når jeg løper, og går på ski! Hadde gratisversjonen lenge før jeg avanserte til pro. Med pro får du opp grafer, og du kan konkurrere med deg selv ved hjelp av en coach. Men gratisversjonen er mer enn bra nok, og grafene kan du også få om du logger deg inn på endomondo.com :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå