Gå til innhold

Skal ned 15-18 kilo før sommeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til kostholdet er jeg veldig motivert. Det har i grunn aldri vært problemet heller, jeg har alltid spist sunt og aldri mye. Derimot har jeg sittet altfor mye på rumpa, og trenger motivasjon til å dra meg på treningssenteret. Har medlemskap, og det eneste jeg trenger nå er motivasjon! Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å hive dem med 30 day shred gruppa her inne på KG?

Kan kombineres med trening på treningssenter. 30 day shred er en treningsdvd av Jillian Michaels, kjent fra "The Biggest Loser".

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å hive dem med 30 day shred gruppa her inne på KG?

Kan kombineres med trening på treningssenter. 30 day shred er en treningsdvd av Jillian Michaels, kjent fra "The Biggest Loser".

:)

Tusen takk, det skal jeg sjekke ut!! :)

Gjest *Maja*
Skrevet

Når det kommer til kostholdet er jeg veldig motivert. Det har i grunn aldri vært problemet heller, jeg har alltid spist sunt og aldri mye. Derimot har jeg sittet altfor mye på rumpa, og trenger motivasjon til å dra meg på treningssenteret. Har medlemskap, og det eneste jeg trenger nå er motivasjon! Noen tips??

Jeg må bare spørre: Du sier du spiser sunt og ikke mye, men skal ned 15-18 kilo...Hva er utgangspunktet ditt? (Alder, høyde, vekt)

Skrevet

Kanskje prøve å sette deg små mål, og ikke tenke at du skal ned 15-18kilo med en gang. Tenk heller to og to kilo kanskje?

Lykketil :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...