Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom bort til macen med døra uheldigvis så den ble skrapt litt med 4 små riper på lokket. Er det noe jeg kan bruke for å dekke diskré over ripene? (Bare for de som er sikre på at det ikke gir verre resultater :P ) Er så lei meg..

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yeah yeah nice try :P men dette er seriøst as.. håper andre har andre forslag

Gjest Tekola
Skrevet

Hvorfor vil du dekke dem til?

En venninne av meg har kjøpt et cover hun har utenpå macen sin, det vil jo hjelpe? :P

Skrevet

Hvorfor vil du dekke dem til?

En venninne av meg har kjøpt et cover hun har utenpå macen sin, det vil jo hjelpe? :P

Hehe fordi jeg skal selge den!!!! såå uflaks jeg har lagt ut annonsen på finn i 1 mnd nå,- og plutselig i går skal den bli skadet.... f*en ass... :/

Skrevet

Er lokket i aluminium eller titan er nok stickers eneste løsning. Er det derimot i plast får man kjøpt poleringskit som kan fjerne overfladiske riper. Det er mulig man får kjøpt produkter som kan fylle i dypere riper også, uten at jeg er helt sikker på hvor bra resultatet vil bli.

Skrevet

Det er i aluminium ... hele macen er av det. :( Trodde det ville finnes en løsning på det annet enn klistremerker,er du sikker på at det ikke finnes andre løsninger?

• 2 uker senere...
Skrevet

Vanlige "bruksriper" i aluminium er så godt som alltid en deformasjon av metallet. Materialet som opprinnelig var der ripen er har blitt trykket ut mot sidene, omtrent som hvis du stryker ei teskje på en pakke margarin.

Apples produkter er i tillegg overflatebehandlet, så selv om du klarer å fylle nytt materiale i sprekken og slipe overflaten jevn vil det fremdeles være en svært synlig forskjell i struktur og tekstur.

En potensiell løsning kan derimot være å kjøpe et nytt deksel fra for eksempel ifixit.com og bytte selv eller få noen andre til å gjøre det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...