Holahoy Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg kom bort til macen med døra uheldigvis så den ble skrapt litt med 4 små riper på lokket. Er det noe jeg kan bruke for å dekke diskré over ripene? (Bare for de som er sikre på at det ikke gir verre resultater ) Er så lei meg.. Takker for svar
Holahoy Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2012 yeah yeah nice try men dette er seriøst as.. håper andre har andre forslag
Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor vil du dekke dem til? En venninne av meg har kjøpt et cover hun har utenpå macen sin, det vil jo hjelpe?
Holahoy Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor vil du dekke dem til? En venninne av meg har kjøpt et cover hun har utenpå macen sin, det vil jo hjelpe? Hehe fordi jeg skal selge den!!!! såå uflaks jeg har lagt ut annonsen på finn i 1 mnd nå,- og plutselig i går skal den bli skadet.... f*en ass... :/
Epifant Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Er lokket i aluminium eller titan er nok stickers eneste løsning. Er det derimot i plast får man kjøpt poleringskit som kan fjerne overfladiske riper. Det er mulig man får kjøpt produkter som kan fylle i dypere riper også, uten at jeg er helt sikker på hvor bra resultatet vil bli.
Holahoy Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2012 Det er i aluminium ... hele macen er av det. Trodde det ville finnes en løsning på det annet enn klistremerker,er du sikker på at det ikke finnes andre løsninger?
Epifant Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Vanlige "bruksriper" i aluminium er så godt som alltid en deformasjon av metallet. Materialet som opprinnelig var der ripen er har blitt trykket ut mot sidene, omtrent som hvis du stryker ei teskje på en pakke margarin. Apples produkter er i tillegg overflatebehandlet, så selv om du klarer å fylle nytt materiale i sprekken og slipe overflaten jevn vil det fremdeles være en svært synlig forskjell i struktur og tekstur. En potensiell løsning kan derimot være å kjøpe et nytt deksel fra for eksempel ifixit.com og bytte selv eller få noen andre til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå