AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg trenger en god dagkrem til tørr hud. Noen som kan anbefale meg en? Helst ikke over 200 kr Takker...
Karimote Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Declèor Nutridivine :-) Koster mer en 200 kr. Meeen er kanon bra! Kan også brukes som en kuldekrem. For å være ærlig tror jeg ikke du finne en GOD dagkrem til under 200kr i Norge. Men du kan jo bestille fra nettet :-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Har ikke Bodyshop noen gode dagkremer? Jeg har ikke så god økonomi nå, så vil helst ikke kjøpe noe over 200kr men :/ Ts
Zesaria Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Bestill på nett, da kan du få god dagkrem til under 200,- Jeg har fet hud, så kan dessverre ikke anbefale deg en krem til tørr hud.. Lykke til!
Sofie_22 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Slet mye med tør hud før, men etter at jeg begynte å bruke rensemelk og dagkrem/nattkrem fra eucerin (fåes kjøpt på apoteket) har det blitt mye bedre. Hvis jeg husker riktig koster dagkremen litt under 200
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Har du tørr eller fuktfattig hud? Var hos en hudpleier for en stund siden, og hun mente på at jeg hadde tørr hudtype. Hun anbefalte meg noen produkter fra Dermalogica var det vel, men herregud for noen priser! ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå