Gå til innhold

Eksamen på torsdag og i neste uke, men jeg klarer ikke å konsentere meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner jeg å bli stressa! Jeg har eksamen på torsdag, skal velge ut det aller viktigste i hele 4 bøker for å lese ekstra godt på det, og jeg får det bare ikke til :(

Og akkurat nå føler jeg at jeg ikke kan noe som helst heller og at alle eksamener kommer til å gå i dass. Jeg har ikke lest i det hele tatt i jula, og det har faktisk vært deilig. Jeg kjenner at jeg er drittlei alt som har med studier å gjøre, men det er liksom bare 2 semestre igjen etter dette, så jeg må jo bare bite tenna sammen...

Hvordan kan jeg komme meg i gang og bli mer effektiv? Jeg vet at det ikke hjelper å sitte her, men... off...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner hvordan du har det. Jeg er nok dessverre ikke i en posisjon hvor jeg kan gi råd, med tanke på at jeg utsetter alt av lekser og øving til dagen / natten før noe skal leveres eller jeg skal ha prøve. For å få litt motivasjon må du vel kanskje bare tenke på hva du får ut av den utdanningen du holder på med og hva du gleder deg til å jobbe med når du er ferdig.

Endret av Kåt på agurk
Skrevet

Har selv anatomieksamen på torsdag, døøør! :-( Sliter så innmari med å konsentrere meg... Lykke til! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for det dere... Jeg sitter her og glor dumt på oppgaver jeg har skrevet og bøkene jeg har som pensum, men nei.. Det er akkurat som om det er fremmede objekter menneskeheten aldri før har sett som ligger der. Kanskje jeg brygger på noe siden det er så vanskelig. Har vært omgangssyke i nabolaget og her i huset som jeg heldigvis har sluppet unna, men det burde vel strengt tatt ikke virket inn slik.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...