Manuela22 Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Skal ta et fly som går 17:05 i dag. Har ordnet meg skyss sånn at jeg er på flyplassen til 16:00. Jeg rekker og sjekke inn bagasjen min uten problemer? Flyplassen har bare 2 gater, så blir ikke noe problem med kø. Er bare så innmari stressa over pakking og hele greia at jeg ikke klarer og tenke klart. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 3. januar 2012 #2 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja, det skal du rekke fint. Jeg tror innsjekk stenger 30 minutter før på innenlandsreiser og 45 minutter før på utenlandsreiser, men uansett har du jo i "verste fall" hele 20 minutter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manuela22 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja, det skal du rekke fint. Jeg tror innsjekk stenger 30 minutter før på innenlandsreiser og 45 minutter før på utenlandsreiser, men uansett har du jo i "verste fall" hele 20 minutter på deg Okay, takk for svar får håpe at jeg sitter trygt og fornøyd på flyet om ca 6 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå