MiniMjau Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Er det noen som kan anbefale andre babyforum på nett som er aktive og oversiktelige og informative? Jeg har til nå vært innom BIM, men de har lagt om nettsidene og nå er det helt håpløst. Jeg orker faktisk ikke gå inn på sidene engang. Jeg liker så godt forum-strukturen slik den er her på KG, så lett å finne fram, oversiktelig osv (selv om søkefunksjonen er ræva da). Endret 3. januar 2012 av MiniMjau
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg liker meg best på tett inntil, selv om det er et forum for bærere og ikke et rent babyforum. Det er også et TiO (tilknytningsomsorg) forum, noe som er perfekt for oss. Ja, vi er bærere også. BIM er helt håpløst blitt. 2
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Har du prøvd snartmamma? Der er det kjempekoselig, særlig i terminklubbene.
tiini Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Brukte også DIB masse før, men nå er jeg her og på babyverden.no Masse snille folk
Alma1978 Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Snartmamma er jeg veldig glad i, men mest aktivitet på terminforumene. Babyverden har jeg så mye problemer med nå (blir logget ut) at jeg har droppet det helt. Men har vært mye der også. De har også lagt om for en stund siden, og jeg liker den nye løsningen kjempegodt.
miss behave Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Mammanett.no har mye interessant info, men litt mindre aktivitet i forumene syns jeg
Judge Judy Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Har vært mye på babyverden i min tid, men forlot stedet helt etter de la om til ny layout. Vanligvis vender man seg til slike forandringer etter hvert, men jeg kan fremdeles ikke skjønne hvorfor de valgte å maltraktere forumet sitt på den måten. Er innom av og til for å se om jeg ombestemmer meg, men det har ikke skjedd enda... Med andre ord har jeg ingen anbefalinger å komme med :gjeiper:
Julekula Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes de fleste forumene ender som grupper på facebook, da tenker jeg på termingruppene. Synes det er greit for da ser man at det er reelle folk, men synd med forumene som blir lite aktive...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Jeg var mye på nybaktmamma da jeg hadde småbarn, likte meg veldig godt der! Men når jeg så innom der nå så det veldig dødt ut? Så kanskje snartmamma har tatt over alle brukerne, er vel samme folkene som driver begge forumene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå