AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei, har lyst til Mallorca eller Kreta til sommeren, og reiser fra Ålesund. Jeg er student, og derfor synes jeg det blir litt dyrt med 5000 og oppover for 1 uke. Tenker derfor litt på å vente med å bestille, for å få restplasser. Er det noe å satse på fra Vigra? Eller blir alt fullbooket før sommeren? Som et alternativ går det an for meg å reise fra Oslo også, noen som vet hvordan utvalget av restplasser til Syden om sommeren er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Del Skrevet 3. januar 2012 Om det blir fullbooket eller ei kommer ann på hvordan sommeren blir. Vi dro til syden for 5000 i to uker i fjor, bestilte tidlig og dro utenom skoleferien. Restplassene på det flyet var dyrere enn hva vi betalte. Sommeren her var da kjempedårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Del Skrevet 3. januar 2012 Takk for svar Somrene her har vært kjempedårlig de 2 siste årene, vi hadde feks bare 4 dager med skikkelig sol og 20 grader+ ifjor, så da spørs det kanskje om vi må bestille på forhånd for å få det billigst mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Del Skrevet 6. januar 2012 Om du er bundet til å reise fra Ålesund ville jeg vurdert å bestilt nå ja. Skal du reise fra Oslo må du jo huske at det koster å komme seg ned dit også, både penger og tid. For min del hadde jeg bgrenset med ferie i fjor så da utelukket alternativet med å reise via Oslo seg. Var riktignok en del rimelige turer derfra så jeg, og de flyr jo til flere plasser enn Ålesund også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 6. januar 2012 #5 Del Skrevet 6. januar 2012 I fjor var omtrent samtlige plasser fulle hele sommeren fra Vigra. Ville absolutt vurdert å bestille nå, eller tatt sjansen på å reise fra en annen, større flyplass og da bestille når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå