micha6 Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Heysann! Jeg er en jente på 20år,trent aerobic i snart 2år(ca.5ganger i uken)...har fått en del muskler,men har en del underhudsfett som jeg ønsker å bli kvitt. Ønsker forslag til hva jeg skal spise til de forskjellige måltidene...som kan hjelpe meg med å gå ned... Om 3uker drar jeg til syden,så det hadde vært fint om noen hadde noen forslag,råd eller egne erfaringer??? Klem m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Heysann! Det jeg har lart meg nar det gjelder a fa bort fett er 1. jogge/sykle 40 minutter 4-5 ganger i uken, 2. spise mindre enn 10 gram fett per dag og heller mye protein og fiber, og 3. gjore styrketrening for armer, rygg, bryst, og mage. Jeg klarte endelig a fa bort fett som liksom alltid hadde vart der (ikke at det gjorde meg stor, men jeg ville gjerne ha det bort) ved a trene pa denne maten. Spis masse gronnsaker (de gronne!) og frukt (epler, babaner og appelsiner), og fisk, kjott som kalkun og skinke med lavt fett-innhold, og grovt brod uten smor. Og drikk skummet melk! Hvis du prover a finne ut hvor mye fett du spiser hver dag, sa er det ganske interessant hvor mye av det er unodvendig. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå