Gå til innhold

Problemer med vekkerklokke etter systemoppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før jul fikk jeg ny systemoppdatering til min Htc. Da fikk jeg den ringen man må dra i for å låse opp osv.

Når vekkerklokka ringer må jeg dra ringen til enten stopp eller pause. Drar den til pause og da skal den ringe igjen etter 10 min. Kjekt hvis jeg sovner igjen.

Den har alltid ringt om igjen, men ikke nå. Er det noen som har samme problemet og tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av og på telefonen. Er ofte det som er problemet med telefoner. Eller gå inn på innstillinger for skjermlås. Med nye oppdateringer hender det at innstillingene forandrer seg selv. Om ikke noe funker let da på HTC/android forum. Der finne det menge nerde med god peilig :)

Skrevet

Slå av og på telefonen. Er ofte det som er problemet med telefoner. Eller gå inn på innstillinger for skjermlås. Med nye oppdateringer hender det at innstillingene forandrer seg selv. Om ikke noe funker let da på HTC/android forum. Der finne det menge nerde med god peilig :)

Har slått den av og på, men det funker ikke. Skal sjekke instillingene for skjermlås også. Virker ikke det så får jeg finne et nerdeforum :)

Gjest SemperFi
Skrevet

Du må inn på vekkerklokkefunksjonen også inn på sideknapp virkemåte.

Jeg bruker sideknappene for å slumre alarmen. Inne på innstillinger kan du også velge hvor lenge den skal pause (slumre) før alarmen går på nytt.

Jeg har Desire HD.

Skrevet

Du må inn på vekkerklokkefunksjonen også inn på sideknapp virkemåte.

Jeg bruker sideknappene for å slumre alarmen. Inne på innstillinger kan du også velge hvor lenge den skal pause (slumre) før alarmen går på nytt.

Jeg har Desire HD.

Har Desire HD jeg også. Har aldri brukt sideknappen til det. Liker å bruke skjermen. Gikk inn i instillingene nå og sideknappen står som pause.

Får vel prøve å trykke på den neste gang og håpe den ringer igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...