Gå til innhold

Vil bli kjent med andre par som er MC interessert :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann :jepp:

jeg og samboeren min er i begynnelsen av 30-årene. Vi flytter til Bergens området neste måned, og da vi ikke kjenner så mange i Bergen er vi interessert i å forme nye bekjentskap/vennskap. En stor del av livet til min samboer er MC, noe som også har smittet over på meg. Noen som har noen tips for hvor man kan treffe likesinnede som man kan bli kjent med? Vi er sosiale og internasjonale av oss og liker å møte nye folk:)

:skravle:

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har dessverre ingen konkrete tips om klubber eller den slags, men hvis dere er utadvente og sosiale burde det vel ikke være altfor vanskelig å komme i kontakt med andre på turer og den slags.

Den årlige 1. mai-turen går fra Trengereid til Voss er veldig populær. De årene jeg har vært med har det vært oppmøte på en del hundre sykler, mange med passasjer. Så her er det mange likesinnede :) På Voss pleier det å være muligheter til å kjøpe grillmat og mingle med de andre. Turen går videre til Hardanger MC i Nordheimsund for alle som vil. Maitur 2011 i BA.

Vårmønstringen på Festplassen er også absolutt verdt å få med seg. Koster litt å komme inn, men er god stemning med blant annet utdeling av priser i ulike klasser. Etterpå er det fellestur. Fjorårets vårmønstring.

Ellers pleier f.eks. Torget å være et bra sted å møte andre motorsyklister på fine dager :)

Endret av Thorn
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ingen konkrete tips om klubber eller den slags, men hvis dere er utadvente og sosiale burde det vel ikke være altfor vanskelig å komme i kontakt med andre på turer og den slags.

Den årlige 1. mai-turen går fra Trengereid til Voss er veldig populær. De årene jeg har vært med har det vært oppmøte på en del hundre sykler, mange med passasjer. Så her er det mange likesinnede :) På Voss pleier det å være muligheter til å kjøpe grillmat og mingle med de andre. Turen går videre til Hardanger MC i Nordheimsund for alle som vil. Maitur 2011 i BA.

Vårmønstringen på Festplassen er også absolutt verdt å få med seg. Koster litt å komme inn, men er god stemning med blant annet utdeling av priser i ulike klasser. Etterpå er det fellestur. Fjorårets vårmønstring.

Ellers pleier f.eks. Torget å være et bra sted å møte andre motorsyklister på fine dager :)

Takk for svar! :)

Har sett en del på torget ja, i fjor når vi kjørte forbi. Da får vi prøve å hive oss med på vårmønstringen da:)

Vi sees! :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...