Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 har fått flere gavekort på et kjøpesenter i nærheten. Senteret har omtrent alt av butikker. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av noe nye klær. Helst av litt kvalitet, og som jeg ikke går lei av i løpet av noen mnd :gjeiper: har ca 3000,- å svi av
Roo Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Heldiggris Jeg ville investert i den perfekte jeans, for det er det jeg trenger akkurat nå. Også masse nytt undertøy! Du får tenke litt på hva du trenger?
Pene sko... Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Kjøp noe jordfarget. Dette er lett anvendelig i de fleste årstider.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Takk for tipsene så langt, jenter:) Jeg var på en liten shoppingrunde i går. Kjøpte jeans, undertøy, kosedress og en haug med topper/gensere. Enda har jeg mye igjen! Takk gud for januarsalg Kjole bruker jeg så sjeldent at det tror jeg holder med de to jeg har :gjeiper: Ellers takk.
Makeupgeek Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Hva med noe basic tskjorter,singlet,thights,gensere,litt lange gensere,blazer,sko,noen smykker,cardigan,sminke,veske,parfyme,noen bluser eller en god og varm jakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå