Gå til innhold

trassalder allerede som 1-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

ja er det mulig?

har en datter på 1 år og noen måneder, og hun kan VIRKELIG kjefte og hyle når hun ikke får det som hun vil. Det kan være veldig små ting, som at hun ikke får lov til å holde på å leke med saltkverna f.eks, eller at hun ikke får lov til å røre i den varme maten som pappa står og lager på kjøkkenet. hun er veldig sånn nå at hun skal ta etter oss og gjøre det vi gjør, og når hun ikke får lov til det ja da blir det ramaskrik.

Hun blir så inn i h***** sint noen ganger, hyler som en stukken gris, legger seg ned på gulvet, og slutter ikke før hun får viljen sin. Hun kan jo ikke få viljen sin alltid, så da holder hun på en god stund før hun gir seg.

Så det er sikkert et ganske dumt spm, men er det mulig at hun allerede er på vei inn i trassalderen? :P

Eller er det bare sånn alle barn er i 1-årsalderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som niesen min, hun er 1 år og 3 måneder.

Hvis ikke det er å være trass, så vet ikke jeg.

Endret av Chiyo
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke akkurat trassalder. Men hun har sikkert oppdaget viljen sin. Og det kan være heftig nok det. Har selv en(som nå er 3), og han har vært skikkelig sta og viljesterk siden før han var året, og det har tidvis vært en stor utfordring.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat som eldstegutten her.. Begynte når han var ca 1 år og 3 mnd, og det har bare tatt seg opp. Nå er jeg ikke i tvil om at det er trass.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner at jeg blir veldig lettet av å lese her, ja. Har en liten jente som holder på sånn innimellom. Jeg og tenkte "hva pokker er dette her? Alt for tidlig for trass!". Men jeg tror og at hun nok bare har oppdaget viljen sin, og nå vil hun ha den.

Min og legger seg ned på gulvet og hyler, for bitte små ting og. Litt godt å høre at det tydeligvis er "normalt" :jepp:

Skrevet

Det har ingenting med trass å gjøre.

Men det er en unge med mye temperament, og som blir sint rett og slett. Helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...