AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har alltid hatt tynt, nordisk hår – men de siste par-tre årene har det merkbart blitt tynnere. Spesielt rett på toppen (i skillen) og i en verv i bakhodet. Dette kan vel skyldes del hyppig bruk av extentions i sin tid samt mye hårfarging. Nå er jeg på fjerde dagen med bruk av Nisim, og det kommer knapt hår i børsten når jeg grer håret etter vask. Før har det ligget store klaser med hår i børsten. Lurte bare på om noen her inne har erfaringer med bruk av Nisim? Gror håret raskere ved bruk av shampoen, og vil det gro ut mer hår enn tidligere? Blir håret også tykkere? Hilsen håpefull.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har brukt Nisim i noen mnd. Hadde masse hodebunnsplager og fikk bare tynnere og tynnere hår. Etter 1 uke (vask hver dag) så hadde alle hodebunnsplagene forsvunnet, og jeg fikk ikke 20 hårstrå hver gang jeg dro fingrene gjennom håret. Nå får jeg kanskje ett hårstrå første gangen jeg drar fingrene gjennom håret. Håret føles sunnere, lettere og litt tykkere. Om det vokser raskere tror jeg ikke. Du kan jo prøve ekstrakten som skal øke hårveksten. Tips: Man trenger ikke å ta i så mye som med butikkshampooer. Nisim er veldig drøy. Tips2: Kjøp 1-litersflaska fra nisim.no, så sparer du en del penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå