Gå til innhold

Oslo - drømmedestinasjonen for afrikanske sjekkere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

It all makes sense now. :idesmil: Så det er derfor urbane og moderne venstrevridde menn er så generøse med å gi kvinner pikk! De mener all motgangen kvinner har opplevd gjennom tidene gjør at kvinner fortjener litt kuk.

"Male guilt"

White guilt er et begrep. Det er ekte, og blir benyttet, det er ikke min skyld at du er så ignorant at du aldri har hørt om det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

White guilt er et begrep. Det er ekte, og blir benyttet, det er ikke min skyld at du er så ignorant at du aldri har hørt om det.

off topic, men jeg kan jo faktisk skjønne hvordan tidligere koloniland, som f.eks. Frankrike eller Storbritania, har "white guilt" pga deres historie. Men oss? Skal vi pule eksimoer fordi nordmenn koloniserte Grønland lissm? Norge har faktisk ikke kolonihistorie i utenfor øyene i Atlanterhavet, så ikke bit på sånt piss dere Quindeguidere :)

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

http://www.rooshvforum.com/thread-9274.html

Tråden er en del lengre enn det jeg har oversatt. Blant annet ser man at forfatteren oppnådde sine 15 hakk i sengestolpen i Norge i løpet av åtte måneder. En nye dame annenhver uke er ikke all verden vil nok mange si.

Hvis man kan å snakke for seg og ser relativt bra ut så er vel ikke akkurat 15 på 8 måneder spesielt imponerende, spesielt ikke når det høres ut som om det er eneste grunn til at man komme og det er det man har brukt tida si på (det siste er selvfølgelig ren spekulasjon fra min side) :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg er overrasket over den storsjekkeren i det hele tatt. Slike rovdyr finnes dessverre.

• 4 år senere...
Skrevet

Sjekker opp dem også jeg

Skrevet

Tydeligvis mange her som ikke har vært mye ut på byen i Oslo de senere årene. Jeg ser støtt og stadig jenter som forlater utesteder med negermenn. Åpenbart for ons. Det samme kriteriet her gjelder også som for hvite menn. At man er velkledd, renslig og har en hyggelig fremtreden. Fordelen de med afrikansk opprinnelse har er at de ofte er mer utadvente, oppmerksomme og morsomme enn ola dunk. I tillegg til at de ikke trenger å drikke seg drita full for å tørre å sjarmere jenter.

Anonymkode: de16e...2c4

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis mange her som ikke har vært mye ut på byen i Oslo de senere årene. Jeg ser støtt og stadig jenter som forlater utesteder med negermenn. Åpenbart for ons.

Anonymkode: de16e...2c4

Hva vet du om at det er for ons? Mange par og ff står ikke klin oppå hverandre på byen, men drar hjem sammen fordet.
Mange hvite jenter lever i gode og stabile forhold med afrikanere, trodde vi hadde kommet lenger enn at folk fortsatt tenkte "hvit hore som liker negerpikk" og "negern vil bare utnytte og knulle hvite" når de så svarte og hvite forlate et utested sammen. sukk

Anonymkode: 67fd7...131

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

"Once you go black, don't expect to be taken back"

:spy:

Skrevet
3 timer siden, Castielz skrev:

👍😄

Anonymkode: e7a66...448

• Liker 1
Skrevet

Der har vi det. Han som pulte disse 15 jentene er ikke løs, men de 15 jentene som pulte han, de er løse. Er drittlei at jenter Skal bli stempla for å gjøre akuratt det samme som mannen. 

Anonymkode: 94fe8...2e6

• Liker 2
Skrevet

Fire år gammel tråd.

Anonymkode: e94af...f21

Skrevet
4 timer siden, Castielz skrev:

Loser...

Anonymkode: 19efe...d1d

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fire år gammel tråd.

Anonymkode: e94af...f21

Tråden er vel like aktuell fordi vel!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...