Gå til innhold

Oslo - drømmedestinasjonen for afrikanske sjekkere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det mitt innlegg du sikter til? Jeg vet det er noen som tror det å være et tenkende og analyserende menneske med interesse for verden rundt seg er veien til sorg og depresjoner, men for meg er det mer lykke i å være tenkende til stede i verden enn i den sorgløse tankeløshetstilstand. Så du trenger ikke ligge våken om nettene og bekymre deg over min antatt manglende lykke.

Paranoid android?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AHAHAHA... Nå har jeg hørt det også. Afrikanere populære hos skandinavere.. Nei du fisken, skandinavere foretrekker stort sett sitt eget folkeslag eller andre hvite med unntak av øst-europeere.

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer da litt på, hvilken alder har denne karen, hva slags jenter finner han attraktive eller knull-bare, og endel annet.

Jeg kjenner heller ingen norske kvinner som faktisk hadde blitt med en villt fremmed hjem for å pule etter å ha møtt vedkommende 30 minutter på T-banen, så jeg undrer seriøst hva slags jenter denne karen finner pulbare, som han vel sier.

At han klarer å innbille seg at han har hatt sjansen på hele 70% av norges kvinner, i seg selv, er for meg latterlig. Og at han i tillegg påstår at han kunne fått med seg 70% av norske kvinner hjem etter å ha pratet med dem i 30 min på T-banen, gjør bare hele mannen totalt trollete.

At 70% av norske kvinner hopper til sengs med afro AMERIKANERE, svarte, eller andre utlendinger, tror jeg heller ikke på en plass. DEt er helt klart miksede forhold i norge ja, der en er utenlandsk og en er norsk, men det er snakk om forhold der to mennesker har blitt kjent med hverandre og ønsker å dele livene sammen, DET skjer ihvertfall ikke etter 30 min tomprat på T-banen.

Og nei kjære Adonis, en dreven sjekker får ikke med seg 70% av norges kvinnfolk hjem for å pule etter 30 minutters prat på T-banen, det er bare troll som prøver å få deg itl å tro slikt.

Jeg for min del tror alt som skrives på nettet er sant, særlig når det gjelder menn og deres erfaring med kvinner!

hehhehehe.. jeg liker MikeWaters 2.0 da... :):fnise:

Tror fremdeles de har et godt stykke igjen å gå før de nærmer seg "lausheten" til den gjennomsnittlige mann, så her er det bare å pule ivei og kose seg. :)

Og dette er jeg helt med på.

For ikke å snakke om "lausheten" til afrikanske menn i afrika!!!!

Jeg er ingen storsjekker, og de gangene jeg har vært ute og reist, har jeg ikke pult en eneste mann som jeg ikke har vært i et seriøst forhold til før, under og etter reisen, men det jeg er HELT sikker på, er at dersom jeg hadde villet det, så hadde jeg kunne pult langt flere utenlandske menn en denne karen her hevder han har pult av norske kvinner.

Mannfolk skal være litt forsiktig med å kaste rundt seg med hvem som er lause, for hvis vi først skal generalisere, så er vel mannfolk langt lettere å få med hjem for pulings en hva kvinner generellt er. Det gjelder både i norge og ellers tror jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner personlig ingen som ville blitt med en afrikaner hjem for en ONS.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men så kjenner du dem ikke ut og inn. Husk at bekjente kan overraske, og folk avslører aldri sine villeste sider.

Jeg kjenner selv gutter her i Norge med Afrikansk bakgrunn som bruker akkurat det som sjekketriks. De spør f. eks. jenter om de vil smake sjokolade-pikk, antyder at det smaker annerledes enn hvit pikk, og jenter har faktisk sex med dem bare for å ha "prøvd en afrikaner".

Har også hørt med en brite med afrtikansk bakgrunn. Han fikk en del action i Sverige, og mener at skandinaviske jenter elsker svarte. Selv han synes det var latterlig, og at de hadde sex med ham fordi han var svart, uten å skjønne at han bare var en helt vanlig mann som ville få seg noe, akkurat som alle andre menn.

(det at han bare var en vanlig mann som bare ville få seg noe, og at han var akkurat som alle andre menn, var hans egne ord)

AnonymBruker
Skrevet

Dette var en afro-amerikaner og de er meget populære. Kan ikke sammenlignes med afrikanere rett fra Afrika.

AnonymBruker
Skrevet

¨kan du TS legge ut en link til forumet du hentet dette fra?

http://www.rooshvforum.com/thread-9274.html

Tråden er en del lengre enn det jeg har oversatt. Blant annet ser man at forfatteren oppnådde sine 15 hakk i sengestolpen i Norge i løpet av åtte måneder. En nye dame annenhver uke er ikke all verden vil nok mange si.

Ellers skriver han at jenter fra midt-østen / persia / pakistan er ansett som "low value" i Norge og at omtrent ingen prøver å sjekke dem opp. Selv ikke deres "egne", da de visstnok har det travelt med å sjekke opp etnisk norske jenter. Hans tips er derfor å fokusere på midt-østen jenter da de er nærmest sulteforet på oppmerksomhet. Som utlending har man det lettere da damene da anser det som mindre sjanse for at rykter skal oppstå.

Greit nok. Men et drøyere fenomen jeg kom over via forumet er omreisende pickup-bloggere, som åpent legger ut videosnutter av sine raids i blant annet Oslo, der mesteparten av videoene er rimelig eksplisitte scener fra selve akten. Jentene som blir sjekket opp liker neppe at slike videoer legges ut. Selv om ansiktene er blurra er det nok mange som vil gjenkjenne de det gjelder basert på stemme, kropp, klær, frisyre osv. Jeg håper ikke dette er den nye formen for reality-tv.

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt så opphengt du var i denne mannen og hans menings da, TS. :P Nå begynner jeg å lure litt på poenget med denne tråden...

AnonymBruker
Skrevet

Men så kjenner du dem ikke ut og inn. Husk at bekjente kan overraske, og folk avslører aldri sine villeste sider.

Jeg kjenner selv gutter her i Norge med Afrikansk bakgrunn som bruker akkurat det som sjekketriks. De spør f. eks. jenter om de vil smake sjokolade-pikk, antyder at det smaker annerledes enn hvit pikk, og jenter har faktisk sex med dem bare for å ha "prøvd en afrikaner".

Nei.

De fleste jeg kjenner syns afrikanere er motbydelige, så det hadde ikke skjedd, gitt.

"Once you go black, no one wants you back" og alt det der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

De fleste jeg kjenner syns afrikanere er motbydelige, så det hadde ikke skjedd, gitt.

"Once you go black, no one wants you back" og alt det der.

Akkurat den holdningen kommer av et snev av rasisme, og representerer kanskje nordmenn som faktisk er rasister, men så har du motpolen deres, nemlig urbane og moderne venstrevridde kvinner, som mener at all motgangen de svarte har opplevd gjør at svarte menn fortjener litt fitte.

"White guilt"

Skrevet

Akkurat den holdningen kommer av et snev av rasisme, og representerer kanskje nordmenn som faktisk er rasister, men så har du motpolen deres, nemlig urbane og moderne venstrevridde kvinner, som mener at all motgangen de svarte har opplevd gjør at svarte menn fortjener litt fitte.

"White guilt"

Ja, jeg pleier å ha gi svarte litt sex fordi vi har undertrykket dem i så mange år :fnise:

• Liker 5
Skrevet

AHAHAHA... Nå har jeg hørt det også. Afrikanere populære hos skandinavere.. Nei du fisken, skandinavere foretrekker stort sett sitt eget folkeslag eller andre hvite med unntak av øst-europeere.

Da jeg leste innlegget tenkte jeg at dette er sånn en del utlendinger ønsker seg at de nordiske landene skal være. Og dere andre, vær så snill å ikke tro på menn når de skal fortelle om erobringer og "lista si". Bli med en mann (utlending sådan) hjem fra t-banen for å knulle? hvorfor? jeg har da hender. Kompiser også, for den del.

AnonymBruker
Skrevet

"White guilt"

Jo, men hvis afrikanske menn stempler norske kvinner som løse, eller horer, er det også å stemple en folkegruppe. Derfor mener jeg innlegget til TS innehar en rasistisk undertone.

Nei, ingen menn fortjener fitte pga rase eller etnisitet. Det går kun på kvalitet. Husk, kvinner er det selektive kjønn :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg pleier å ha gi svarte litt sex fordi vi har undertrykket dem i så mange år :fnise:

Ja, nettopp!

Men fra spøk til alvor, hvorfor mener enkelte folk fra tidligere koloniområder at vi i Norge skylder de noe som helst? Har de ikke lest historie?

• Liker 2
Skrevet
kvaliteten på jentene: dette varierer veldig, jeg måtte vanligvis se 80-100 på gata før jeg så en det var verdt å knulle.

Kresen kar dette her. Høres ut som en skrøne når han kommer med noe slikt.

Å være svart er en kjempefordel i Skandinavia som det har vært nevnt mange steder over hele forumet.

Tja... Hva sier dere, jenter?

Sverige har ganske enkelt jenter som er signifikant hottere

Merkelig påstand, i og med at vi tross alt er nært biologisk beslektet, og med stor grad av blanding mellom landene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"White guilt"

It all makes sense now. :idesmil: Så det er derfor urbane og moderne venstrevridde menn er så generøse med å gi kvinner pikk! De mener all motgangen kvinner har opplevd gjennom tidene gjør at kvinner fortjener litt kuk.

"Male guilt"

• Liker 4
Skrevet
Ellers skriver han at jenter fra midt-østen / persia / pakistan er ansett som "low value" i Norge og at omtrent ingen prøver å sjekke dem opp.

Det er vel fordi man ikke gidder å prøve, siden sjansen er stor for at en hel haug med familiemedlemer kommer på døra for å stikke deg med kniv en del ganger.

Greit nok. Men et drøyere fenomen jeg kom over via forumet er omreisende pickup-bloggere, som åpent legger ut videosnutter av sine raids i blant annet Oslo, der mesteparten av videoene er rimelig eksplisitte scener fra selve akten.

Hvor er dette da?

AnonymBruker
Skrevet

Ellers skriver han at jenter fra midt-østen / persia / pakistan er ansett som "low value" i Norge og at omtrent ingen prøver å sjekke dem opp. Selv ikke deres "egne", da de visstnok har det travelt med å sjekke opp etnisk norske jenter. Hans tips er derfor å fokusere på midt-østen jenter da de er nærmest sulteforet på oppmerksomhet. Som utlending har man det lettere da damene da anser det som mindre sjanse for at rykter skal oppstå.

Og denne fyren tror du på? Tydelig at det er en del sosiale mekanismer som har gått han hus forbi på dette punktet i hvert fall. Å putte persiske/pakistanske i samme bås gir ingen mening, siden dette er to svært ulike kulturer når det kommer til mekanismer rundt sjekking/partnervalg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som det sies over her, du kjenner ikke alle dine venninners innerste fantasier.

Kvinner fantaserer om veldig mye forskjellig naturligvis, men "sorte menn" er faktisk en av de mest vanlige. Nancy Friday skrev i 1973 allerede boka My Secret Garden: Women’s Sexual Fantasies der hun tar for seg de 16 fantasiene hun mente var de vanligste. "Black men" var en av disse. Typisk fantaseres det om størrelse her. Store kropper, stort lem, flink til å snakke for seg osv.

Jeg tror forresten ikke det var ONS rett fra t-banetreff mannen fra forumet beskrev. Det var mer det at han ofte fikk nummeret til jentene han tok kontakt med, at han kontaktet dem senere for å avtale kveldstreff og at dette vanligvis førte til sex.

Ellers er det jo slik at jenter elsker gode playere (er man ingen god player føler gjerne jenta at du er en wannabe-tryhard-player, det blir fort "kleint", og da bakker jenta ut). Jeg har sett mange meget dyktige afro-amerikanske playere i aksjon i Oslo, så jeg ble derfor ikke overrasket over å lese det jeg gjenga.

Tidligere (og delvis fortsatt, men i mindre grad) var det slik at mange menn dro til land som Thailand og Ukraina for å få seg dame lettvint. Damene syns mennene var eksotiske, mektige og med trygg økonomi. Etterhvert fikk disse mennene dårlig rykte i de landene, de ble stemplet som sex-turister og det ble mye vanskeligere for dem å friste de lokale kvinnene.

Den nye trenden kan være at menn nå i jakt på nye "markeder" drar til det frigjorte Skandinavia da damene der er veldig åpne for utenlandske menn, og jo mer eksotisk man er selv, jo enklere blir det. Istedet for bedre kjøpekraft enn de "lokale konkurrentene" har mennene denne gang mer emosjonell, maskulin, eksotisk og erotisk kapital. Perfekt for damer som har mer enn nok av materielle goder, og som søker emosjonell spenning.

• Liker 1
Skrevet

Hvor diskuteres disse påståtte video-bloggene med sexvieoer og greier da? Man skulle jo tro at slike kom i trøbbel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...