Gå til innhold

Er det galt å ha rotet med over 30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det galt å ha rota (altså kyssa, klint osv) med over 30 gutter når man er 16 år? For det har nemlig jeg da. Har bare ligget med 2.

Og så er jeg ikke hore eller noe. Kjenner mange som er på alderen min og et par år eldre som har rota med godt over 50.

-Telte opp alle nå skjønner dere og jeg fikk litt sjokk.. :sjenert:

Fikk mitt første kyss da jeg var akkurat fylt 15 år.

Så er det veldig mange med 30 når man er 16 år? :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

Trodde du var en hore helt til jeg leste "så er jeg ikke hore eller noe" ;)

Endret av Maneater?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange, ja. Både fordi du er så ung som du er og fordi du har rotet og klint med over 30 på bare et drøyt år.

Få litt mer selvrespekt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir rett og slett flau. Altså, hvor mange du har rota med eller ei har jo ingenting å si for hvem du er. Men sannsynligvis har du dårlig selvtillit og kliner med hvem som helst fordi du trenger å føle at noen "vil ha deg", og mest sannsynlig har du fått et tramp stamp på hjemstedet ditt som du aldri blir kvitt.

Nei, skjerp deg nasty girl!

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Det er bare idioter og mindre intelligente mennesker som betegner mennesker med et aktivt, fritt seksualliv som horer.

Det finnes ingen universal moral som sier at det er galt å rote eller ligge med hvor mange mennesker man måtte ønske. Med andre ord er dette en helt subjektiv vurdering som hvert individ må ta for seg selv, og andre har ingenting med den beslutningen å gjøre. At antall seksualpartnere er omvendt proporsjonalt med selvrespekt er jo heller ingen universal sannhet.

Såfremt du roter eller ligger med menn for nytelsens skyld, og ikke for å heve selvtilliten eller fordi du ikke klarer å si nei til press, så er det ingenting i veien for å kose deg. Dog kan du jo selvsagt møte problemer ved et fremtidig forhold om din potensielle partner ikke har samme syn på seksualitet og derfor ikke vil involvere seg med deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare idioter og mindre intelligente mennesker som betegner mennesker med et aktivt, fritt seksualliv som horer.

Det finnes ingen universal moral som sier at det er galt å rote eller ligge med hvor mange mennesker man måtte ønske. Med andre ord er dette en helt subjektiv vurdering som hvert individ må ta for seg selv, og andre har ingenting med den beslutningen å gjøre. At antall seksualpartnere er omvendt proporsjonalt med selvrespekt er jo heller ingen universal sannhet.

Såfremt du roter eller ligger med menn for nytelsens skyld, og ikke for å heve selvtilliten eller fordi du ikke klarer å si nei til press, så er det ingenting i veien for å kose deg. Dog kan du jo selvsagt møte problemer ved et fremtidig forhold om din potensielle partner ikke har samme syn på seksualitet og derfor ikke vil involvere seg med deg.

Haha, spørs om du mener det samme den dagen det er snakk om din 16-årige datter :P

• Liker 11
Skrevet

Skjerp deg, jente. 30 mannfolk på kun 1 år? Det er altfor mange, og viser vel egentlig at du har null selvrespekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Galt og galt... Det er i hvertfall temmelig uvanlig, tror jeg. Og ikke akkurat noe kvalitetsstempel, verken for andre jenter eller gutter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da altfor mange. Da jeg var 16 år hadde jeg kun kysset 2 gutter. På barneskolen vel og merke. Nå er jeg 20 år og har ligget med 2 stk (begge langvarige forhold) og that's it.

Du er nok langt over gjennomsnittet for din alder, for å si det mildt. :fnise:

• Liker 3
Gjest Cosette
Skrevet

Haha, spørs om du mener det samme den dagen det er snakk om din 16-årige datter :P

Min 16-årige datter vil være over den seksuelle lavalder, og da har jeg lite med hennes seksualliv å gjøre. Jeg kan bare sørge for at hun kommer hjem i skapelig tid om kvelden, omgås noenlunde vettuge mennesker som ikke finner på å utnytte henne, og ellers er så harmonisk og trygg som en 16-åring kan være. Så får jeg håpe hun er rustet til å ta sine egne selvstendige valg angående mannfolk, enten det vil si å være jomfru til hun møter sin ektemann som 30-åring, eller å ta for seg av det som byr seg uten å bry seg om hva bygdedyret måtte ha å si om saken. Men jeg vil selvsagt oppfordre henne til å tenke igjennom de konsekvensene ulike typer livsførsel kan ha både på kort og lang sikt.

• Liker 5
Gjest UngKalven
Skrevet

Det er så galt du selv gjør det til, egentlig.

Samfunnsmalen vil si at det er galt. Mens individuelle vil være splittet i sitt syn.

Gjest just words
Skrevet

Hva dine venner sier de har gjort bør ikke normalisere det å rote med så mange i så ung alder. Når du selv sier du fikk sjokk så bør jo det gi det en indikator på at det er litt tøsete å rote med så mange. Selv om jeg ikke er den første til å gni hore stempelet i pannen til folk, så tror jeg at jeg ville roet meg kraftig ned hadde jeg vært deg. For sjansen for at du adderende har dette stempelet er stor. Om det ikke bryr deg og du mener at du har det godt med din livsstil så er det jo ikke noe problem.

Og bare så det er sagt, skikkelig god deilig klining kan være like intimt viss ikke mer en det å ha sex, så for meg virker det nok litt merkelig å rote med så mange, viss du ikke mente alvor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok!!! De fleste jeg kjenner hadde rotet med MANGE flere enn 30 på den alderen ;p Slapp av, kvinneguiden må du aldri spørre om sånne ting! Du får bare tull tilbake...

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Skjerp deg, jente. 30 mannfolk på kun 1 år? Det er altfor mange, og viser vel egentlig at du har null selvrespekt.

Er det du som definerer hva vilt fremmede menneskers selvrespekt baseres på? Fornøyelig lesning.

• Liker 2
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg er helt uenig med de som sier at du automatisk skal skjerpe deg, og heller faktisk mot å mene at det er et par av dem som skal skjerpe seg i stedet.

Hvis det nå var slik at dere møtte et menneske med lav selvfølelse som spurte om det samme, tror dere da at det hadde hjulpet med oppleksing,moralisering og prat om skam?

Hvis du ikke har problemer med egen selvfølelse,selvtillit eller selvbilde og dermed gjør det fordi du ønsker det, så er det fullstendig opp til deg.

Men som du ser- du kan fort bli dømt av andre. Så dette må du nesten bare leve med, siden så mange anser seg skikket til å sette sin personlige moral som norm for hva som er akseptabelt. Når det er sagt, husk at deres sannhet ikke trenger å være din.Hvis noen kaller deg hore, så skal du rett og slett ikke finne deg i det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt uenig med de som sier at du automatisk skal skjerpe deg, og heller faktisk mot å mene at det er et par av dem som skal skjerpe seg i stedet.

Hvis det nå var slik at dere møtte et menneske med lav selvfølelse som spurte om det samme, tror dere da at det hadde hjulpet med oppleksing,moralisering og prat om skam?

Hvis du ikke har problemer med egen selvfølelse,selvtillit eller selvbilde og dermed gjør det fordi du ønsker det, så er det fullstendig opp til deg.

Men som du ser- du kan fort bli dømt av andre. Så dette må du nesten bare leve med, siden så mange anser seg skikket til å sette sin personlige moral som norm for hva som er akseptabelt. Når det er sagt, husk at deres sannhet ikke trenger å være din.Hvis noen kaller deg hore, så skal du rett og slett ikke finne deg i det.

Det må da være lov å mene at det er forkastelig. Og mange ungdommer i dag trenger faktisk en prat om moralisering. Jeg mener det er stygt og unødvendig å etterlate onde kommentarer til denne jenta, men likevel skal man få lov til å si ifra om man syns det er uvanlig med så mange "partnere" i så ung alder.

Selvfølgelig er det opp til hennes egen dømmekraft å avgjøre hva hun selv synes om alt dette, men man må rett og slett tåle andres meninger også. Av egen erfaring, syns jeg det er veldig rart å ha hatt seg med så mange så ung, og det har jeg all rett til å mene. :popcorn:

• Liker 3
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Det må da være lov å mene at det er forkastelig. Og mange ungdommer i dag trenger faktisk en prat om moralisering. Jeg mener det er stygt og unødvendig å etterlate onde kommentarer til denne jenta, men likevel skal man få lov til å si ifra om man syns det er uvanlig med så mange "partnere" i så ung alder.

Selvfølgelig er det opp til hennes egen dømmekraft å avgjøre hva hun selv synes om alt dette, men man må rett og slett tåle andres meninger også. Av egen erfaring, syns jeg det er veldig rart å ha hatt seg med så mange så ung, og det har jeg all rett til å mene. :popcorn:

Ja, det har du rett til. Og jeg er helt enig i at man må tåle andres meninger. Men det er vel ingen motsetning mellom din ytringsfrihet/talefrihet og andres kritikk av dine argumenter?

Det høres ut som vi har ulike oppfatninger om moral, og det er greit. Dette er da et diskusjonsforum.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, ikke ille. Venninna mi tok 20 på en kveld hun.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Helt ok!!! De fleste jeg kjenner hadde rotet med MANGE flere enn 30 på den alderen ;p Slapp av, kvinneguiden må du aldri spørre om sånne ting! Du får bare tull tilbake...

Fordi nesten alle her gir deg negativ tilbakemelding så er det bare tull?

Edit: Syns forresten at det er motbydelig gjort.

Endret av Mortem
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...