AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei Leste på pakningsvedlegget til graviditetstesten at viss jeg var langt på veg kunne det komme falskt negativt svar fordi hcg nivået var for høyt, da at burde jeg blande ut urin og vann 50/50. Hvor langt på veg må jeg være for at dette kan være tilfelle? Har uregelmessig syklus å er lei av å kaste bort dyre tester
Chiquita Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 HCG-nivået er på topp ved ca 8-12 uker (litt slingringsmonn) Står det ikke i test-vedlegget, eller på nettsiden til produsent hva "måleområdet" er?
Athene Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Har aldri hørt om det, så jeg er også nysgjerrig på hvor dette står. Jeg mente en graviditetstest vil være positiv hele svangerskapet, selv om hcg nivået helt riktig når en topp for så å synke igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Jeg kjøpte testene på apotek 1. De var graviditetstester av apotekets merke. http://www.apotek1.no/produkter/a1-graviditetstest-2-stk-914543p Denne sorten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå