dobri123 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har fått noe veldig lyserosa utflod, men merker det bare etter sex når jeg er på do eller etter første tørk. Har litt magesmerter på venstre side, men det er noe jeg har hatt i flere måneder før dette. Er i et fast forhold, og sjekket meg for klamydia i begynnelsen av forholdet og den var negativ. Sist mens sluttet for snart to uker siden, kan det ha noe med det å gjøre? Setter veldig pris på kjappe svar!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Hmm ikke godt å si. Kanskje du har en rift?
dobri123 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2012 Har tenkt tanken, og trur kanskje det. Men hva med denne lyse rosa utfloden da? Kjenner jeg blir nervøs, og legen har ikke ledig time før hele neste uke!!
Gjest Linnea 5 Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Kan hende du har blitt sår nedentil. At du blør bittelitt som lager farge på utfloden. Jeg ville ventet litt med sex(1 uke) og se om det går over. Evnt. ta en til klamydiatest for å være sikker uansett, god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå