Gå til innhold

Glasgow

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboeren og jeg reiser til Glasgow i romjula med Ryanair. Jeg ser at det er en del av dere som har vært der tidligere og som kanskje kan fortelle meg hvordan togforbindelsen fra flyplassen er? Tenker da på tid og billetter/pris. Med Ryanair til Stansted selger de togbilletter på flyet, gjør de det samme her? :nisse:

Skrevet

Du får halv pris på toget hvis du viser frem Ryanair-billetten din. Billett kan kjøpes på toget. tog går vel litt oftere enn en gang i halvtime, husker ikke helt nå. Når du kommer ut av flyet og har hentet bagasjen, går du rett frem og til høyre, forbi en stor kiosk på høyre side og reisebyråer på venstre, helt til du kommer til enden der det er rulletrapp opp. Så går opp rulletrapppen og rett frem gjennom en tunnel. Så tar du heisen ned helt i enden av tunellen, og vips er du på stasjonen. Da er det bare å vente (borteste perrong). God tur!

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt sent nå kanskje, men som ett tips til andre:

Ikke kjøpt togbiletten på forhånd, hverken når du skal inn til Glasgow eller tilbake til flyplassen. Det er fullt mulig å kjøpe biletten på toget, og det hender ofte at konduktøren ikke rekker igjennom hele toget så du da rett og slett slipper å kjøpe bilett (eller ikke får stemplet den du har...)

Togturen tar rundt 45 minutter, og på søndager (i alle fall) går ikke toget oftere enn en gang i timen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...