AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal si opp jobben min, da jeg begynte signerte jeg en kontrakt for en annen stilling (i desember). Jeg fikk en høyere stilling som jeg skal begynne i i morgen, men jeg vil ikke ha denne jobben da jeg føler ikke firmaet passer for meg. Jeg har jo ikke skrevet noen ny kontrakt. Gjelder da den kontrakten jeg allerede har signert? Håper det, for da har jeg bare 2 ukers oppsigelsestid.
Snuskepuz1 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal si opp jobben min, da jeg begynte signerte jeg en kontrakt for en annen stilling (i desember). Jeg fikk en høyere stilling som jeg skal begynne i i morgen, men jeg vil ikke ha denne jobben da jeg føler ikke firmaet passer for meg. Jeg har jo ikke skrevet noen ny kontrakt. Gjelder da den kontrakten jeg allerede har signert? Håper det, for da har jeg bare 2 ukers oppsigelsestid. Jeg er i så og si samme situasjon. Jeg signerte kontrakt i begynnelsen av desember men etter mye diskusjon, tilsidesetting og at sjefen gav bort stillingen som var ment til meg så har jeg søkt ny jobb og fått den. Super happy! Jeg har også det samme dilemma om de 2 ukene virkelig gjelder? Det skal også nevnes at jeg blitt skikkelig feig og ikke orket å dratt på jobb siden tirsdag i forrige uke. - Men ikke hørt noe fra sjefen der så er vel ikke så savnet at det gjør noe heller Så lenge du er i prøvetiden din så skal du ha 2 ukers oppsigelse. Men du og sjefen kan også bli enige om du skal få lov til å gå på dagen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå