Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Noen forteller meg at de har sett hva bruttoen min er på nett. Trodde det bare kom opp netto etter fradrag? jeg blir provosert av slike folk og myndigheter som skal ha det off. Nå skal det ikke bli noen debatt om hvorfor jeg er i mot det/ du synes det er ok, men hvem har det jeg snakker om. har prøvd avisene, men finner det ikke.
Gjest Chica i.i. Skrevet 23. desember 2003 #2 Skrevet 23. desember 2003 Tror noen avisene tilbyr en smstjeneste som "regner" ut bruttoen din. Er jo litt tilfeldig om dette stemmer eller ikke, spørs jo hvilke fradrag etc de regner med. Var en diskusjon her om dette tidligere, noen hadde fått riktig bruttosum, mens andre hadde fått helt feil syns jeg å huske. Tror iallfall VG hadde denne muligheten.
Gjest Nicoline Skrevet 23. desember 2003 #3 Skrevet 23. desember 2003 Jeg testet ut den tjenesten en eller annen plass på internett (husker ikke hvor) - fikk da melding tilbake på mobilen med eksakt brutto årslønn - det stemte på en prikk.
Gjest Chica Skrevet 23. desember 2003 #4 Skrevet 23. desember 2003 Da har du sikkert kun "vanlige" fradrag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå