Diddles Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Trening uke 5: Mandag: O2 Low Antall kalorier: 664 Gjennomsnittspuls: 83 % Maxpuls: 96 % + gå frem og tilbake til trening (1 time ca) og tur med vovvis Onsdag: Step/styrke Antall kalorier: 594 Gjennomsnittspuls: 80 % Maxpuls: 95 % + gå frem og tilbake til trening (1 time ca) og tur med vovvis Lørdag: Spinning Antall kalorier: 536 Gjennomsnittspuls: 83 % Maxpuls: 97 % Endret 14. februar 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ny uke, nye muligheter :happy: Med snø og is på alle fortau og treningskameraten min på ferie ble det ikke mye trening i forrige uke..ingen faktisk for å være helt ærlig Derfor var det godt å komme seg avgårde på spinning idag!! Nå ble timen noget amputert av en stk baby som nektet å være på barnepassen, så jeg måtte kaste inn håndkle etter 25 minutter, akkurat idet jeg var iferd med å "nå toppen" Men litt trim fikk jeg da Antall kalorier: 346 Gjennomsnittspuls: 84 % Maxpuls: 93 % Sier meg fornøyd med den! Bedre lykke på fredag Lørdagstreningen gikk da bedre, siden Liten kunne være hjemme med pappaen sin :happy: Antall kalorier: 525 Gjennomsnittspuls: 84 % Maxpuls: 96 % Endret 29. februar 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 29. februar 2012 Hurramegrundt for en deilig step/styrketime idag Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt begeistra for å danse rundt på en kasse på gulvet, men wow så gøy nettopp dèt var idag Hjalp vel på at jeg fikk til de fleste kondisjonskombinasjonene denne gangen, sist var det mer snakk om å være i veien for andre ved å gjøre feil hele j**** tiden I tillegg heiv jeg på mer kilo på vektstanga og følte meg dermed mer trent etter endt time :happy: Antall kalorier: 692 Gjennomsnittspuls: 84 % Maxpuls: 96 % Det er en helt annen feeling å ha over 90 % i puls i sal-timene enn i spinningtimene!! Jeg må seriøst få byttet batteri i pulsklokka mi sånn at jeg kan ta den i bruk når jeg går tur Pulsklokke = motivasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 1. mars 2012 Deilig styrkeøkt ikveld, men kjenner vi trente styrke igår også Var litt eplekjekk og fant meg 5 kilos vekter til brystøvelsene, de ble fort erstattet med 3 kilo Forøvrig er armhevinger noe dritt, på en god dag (når jeg ikke er støl fra før) klarer jeg 5-6 med strake bein, idag klarte jeg bare 3 Målet er å klare 10 innen sommeren Antall kalorier: 468 Gjennomsnittspuls: 67 % Maxpuls: 88 % Alt i alt fornøyd :happy: Nå venter en lang før jeg skal slange meg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2012 #25 Del Skrevet 1. mars 2012 Deilig. :happy: Hvor finner du maxpulsen din egentlig? Klarer bare å se at jeg har hatt puls mellom 90 og 95 i så og så lenge. Jeg klarer forøvrig ingen skikkelige armhevinger med strake bein. Kommer meg bare kanskje 10 cm ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg følger med på skjermen når jeg kjenner pulsen er høy Du touchet innom 91 % såg jeg Armhevinger skal vi klare - jeg gir meg IKKE!!! Endret 1. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #27 Del Skrevet 2. mars 2012 Åh, jeg tror jeg snart må gjenopplive min bok også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 #28 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg følger med på skjermen når jeg kjenner pulsen er høy Du touchet innom 91 % såg jeg Armhevinger skal vi klare - jeg gir meg IKKE!!! Aha, okei. Jeg pleier som regel å ha litt andre ting å tenke på når jeg kommer såpass høyt. Særlig i går og de utfallene. Jeg angrer litt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 2. mars 2012 Åh, jeg tror jeg snart må gjenopplive min bok også... Ja det syns jeg du skal Aha, okei. Jeg pleier som regel å ha litt andre ting å tenke på når jeg kommer såpass høyt. Særlig i går og de utfallene. Jeg angrer litt i dag... Jeg er en smuuule for opptatt av pulsen min innimellom, noe som ofte resulterer i at jeg kommer helt utav det jeg holder på med Når vi gjorde utfall igår (med ryggen til skjermen) hadde jeg jo null kontroll på puls og ble helt Tenkte jeg skulle sagt det til det igår, gående utfall er ikke noe for deg Det er lite behagelig for oss som ikke har vondt i lysken og bekkenet, så jeg bøyer meg i støvet for kjempeinnsatsen din Neste gang er det kanskje lurt å ta utfall stående i ro Kan joine deg jeg, så slipper du stå der alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 #30 Del Skrevet 2. mars 2012 Vet du hva? Jeg har faktisk ikke vondt i bekkenet i det hele tatt! Det er vel mer som at jeg har vondt i alle musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #31 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja det syns jeg du skal Men da må jeg jo ta tak i alle unnasluntringene og de dårlige vanene mine= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 2. mars 2012 Vet du hva? Jeg har faktisk ikke vondt i bekkenet i det hele tatt! Det er vel mer som at jeg har vondt i alle musklene. det er jo bare fantaaaaastisk Vondt i musklene er jo bare bra Da har de fått kjørt seg skikkelig :happy: Men da må jeg jo ta tak i alle unnasluntringene og de dårlige vanene mine= Har du dårlige vaner og driver med unnasluntring?! Har ikke inntrykk av det, du som trener i helger og alt Trenger ikke drive naziregime for å ha treningsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #33 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du dårlige vaner og driver med unnasluntring?! Har ikke inntrykk av det, du som trener i helger og alt Trenger ikke drive naziregime for å ha treningsdagbok Haha, skinn og bedrag som jeg trodde det het da jeg var liten Det hjelper ikke å trene når det er helt anarki i hva som puttes inn av mat og snop, dessverre... Og nå har speilet og vekta slått seg sammen mot meg, hva skal det være godt for?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 2. mars 2012 Haha, skinn og bedrag som jeg trodde det het da jeg var liten Det hjelper ikke å trene når det er helt anarki i hva som puttes inn av mat og snop, dessverre... Og nå har speilet og vekta slått seg sammen mot meg, hva skal det være godt for?? Sånn er det her også Jeg kan føle meg skikkelig bra, og så kler jeg av meg for å gå i dusjen og blir helt over hvordan jeg ser ut Bleik og ikke akkurat stram i fisken - langt ifra det jeg engang var...Men jeg har ikke tenkt å gi meg, til sommeren skal den lille bikinien på en mammakropp jeg kan være stolt av - om det så er det siste jeg gjør og det krever all min viljestyrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #35 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg kikket i den gamle treningsdagboka, der vi hadde challenge, det var jo egentlig ganske stas! Så nå tror jeg det blir ny treningsdagbok, selv om challengen bare er med meg selv. Jeg skal jo tross alt tatovere på meg en påminnelse om 12 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #36 Del Skrevet 2. mars 2012 Se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg kikket i den gamle treningsdagboka, der vi hadde challenge, det var jo egentlig ganske stas! Så nå tror jeg det blir ny treningsdagbok, selv om challengen bare er med meg selv. Jeg skal jo tross alt tatovere på meg en påminnelse om 12 dager... Tatovere på deg en påminnelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2012 #38 Del Skrevet 2. mars 2012 Tatovere på deg en påminnelse? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #39 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp Åhhh, kom igjen da Fortell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. mars 2012 #40 Del Skrevet 3. mars 2012 Åhhh, kom igjen da Fortell!!! Vil ikke jinxe det, for har ikke snakket med Bjørn om det er mulig å få til, men den som venter får se... Kan ihvertfall si at det er innsiden av armen som skal til pers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå