Eurybia Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Tenker å prøve Livex-tabletter, men usikker på om det kan påvirke graviditet/prøving? Livextabletter hjelper leveren med å renske ut giftstoffer fra kroppen, vet ikke om det kan påvirke i negativ retning?
Mononoke Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg ville generelt ha holdt meg unna slike typer kosttilskudd om jeg hadde vært prøver. Denne typen kosttilskudd ligger det som regel null og niks av forskning bak, og man har derfor ikke kartlagt eventuelle bivirkninger som kan dukke opp. Dessuten trenger ikke kroppen avgiftning, dette er noe kroppen klarer å ordne opp i selv! 1
Athene Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 På veldig mange helsekostprodukter står det at produktet ikke bør brukes under graviditet, nettopp fordi det ikke er forsket på effekter. Jeg ville også holdt meg unna alt som er potensielt skadelig. Og som Mononoke påpeker - slike produkter er bare svada i utgangspunktet, så det er like greit å styre unna. 1
Lykketroll9 Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Livextablettene består kun av aktive virkestoffer fra artisjokk og gurkemeie. I utgangspunktet vil ikke dette ha noe å si for prøving, men under graviditet burde du kanskje ta en mindre dose grunnet gurkemeien. Er du i tvil, bør du rådføre deg med lege først Se på denne siden: http://no.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Nyheter/Ern%C3%A6ring&page_id=25 Jeg må bare legge til at disse produktene er helt fantastiske (de er ikke bare svada slik som mye annet er, selv om jeg skjønner at folk er skeptiske). Og grunnet alt det vi putter i oss i dag av mat, så trenger faktisk kroppen litt hjelp
Longgone Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Jeg kjenner en som jobber med Eqology, han mente det at man burde holde seg unna alle produktene deres når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå